24 godziny Le Mans 2021

16h15

Dziękujemy, że śledziliście nas przez cały weekend podczas 89. edycji 24-godzinnego wyścigu Le Mans. 
Analizę naszych specjalistów znajdziesz na miejscu w kolejnym numerze naszego magazynu, który będzie dostępny jutro wieczorem w wersji cyfrowej. 

16h13

16h08

W GTE Pro zwycięstwo Ferrari i AF Corse #51 przed Corvette #63 i Porsche #92.

W GTE Am jest to także zwycięstwo Ferrari z modelem AF Corse nr 83. Wyprzedziła Astona Martina nr 33 z TF Sport i Ferrari zespołu Iron Lynx nr 80

16h02

W LMP2 zespół WRT nr 31 ostatecznie wygrał tę kategorię, wyprzedzając Jotę nr 28 i Panis Racing nr 65.

16h00

Jest stworzony dla Toyoty nr 7! Wygrała 89. edycję 24-godzinnego wyścigu Le Mans przed Toyotą nr 8. Alpine #36 zajął trzecie miejsce.

15h58

Dramat w LMP2! Zawodnik nr 41 zespołu WRT zostaje zatrzymany na torze po zakręcie Dunlop. Zmiana lidera na ostatnim okrążeniu 24-godzinnego wyścigu Le Mans.

15h57

Różnica między numerem 31 zespołu WRT a numerem 28 zespołu Jota jest mniejsza niż 4 ″.

15h55

W kategorii GTE Pro, numer 51 z zespołu AF Corse prowadzi przed numerem 63 z Corvette Racing o 51 cali i Porsche z numerem 92 z zespołu Porsche GT.

15h50

W LMP2, WRT z numerem 41 prowadzi z 32-calową przewagą nad swoim siostrzanym samochodem z numerem 31. Na trzeciej pozycji znajduje się numer 28 drużyny Jota, 8 cali za drugą pozycją.

15h49

Pit stop dla Toyoty nr 8, ale także dla Toyoty nr 7. Pozostało 10 minut wyścigu.

15h47

Na 13 minut przed końcem obie Toyoty nadal prowadzą w kategorii Hypercar. #7 przed #8. L'Alpine #36 jest obecnie na trzeciej pozycji.

15h33

Pozostało jeszcze 30 minut wyścigu. Luki są stałe na torze we wszystkich kategoriach.

15h13

Ostatnie pit stopy odbywają się stopniowo. Pozostało 40 minut wyścigu.

15h12

15h11

Pit stop dla Toyoty nr 8. Po tym z pewnością zostanie jeszcze jeden.

15h05

15h03

15h01

14h59

Czarno-pomarańczowa flaga Porsche #91. Będzie musiała wrócić do dołu, aby naprawić szkody.

14h58

Pełny kurs żółty, aby usunąć zanieczyszczenia z toru.

Aby przeczytać także