Tor Hungaroring nazywany jest „bramką obrotową” ze względu na 16 nieprzerwanych serii zakrętów. Ma wąską, powolną i wyboistą trasę, na której jakość jazdy robi różnicę.
To właśnie z tymi trudnościami borykało się w ten weekend 179 kierowców ze 170 samochodów zgłoszonych do wyścigu na siedmiu polach startowych (Puchar 2.0 L, wyścig z lat XNUMX. Wytrzymałość, Classic Endurance Racing I, Classic Endurance Racing II, Group C Racing, Greatest’s Trophy i Heritage Touring Cup).
Dziewięć gorączkowych wyścigów, które podziwiało 45 000 widzów. Ale pokaz odbył się także za kulisami – wzięło w nim udział 780 pojazdów z klubów motorowych, w zdecydowanej większości Węgrów, którzy odbyli podróż za kierownicą pojazdów rzadko obecnych na imprezach Peter Auto.
Modele marek Trabant, Wartburg i DKW produkowane w Niemczech Wschodnich, a także tradycyjna Łada (Rosja) nadały Hungaroringowi niepowtarzalny wygląd!
Ze strony wystawców sprzedawcy części zamiennych i miniatur, fryzjerzy, marki odzieży vintage itp. zachwycili zwiedzających, którzy od razu przenieśli się w inną epokę. Ostatecznie temu publicznemu sukcesowi dorównał jedynie entuzjazm mediów wobec spotkania Madziarów, o czym świadczy obecność ponad 150 akredytowanych dziennikarzy.
Udana druga edycja, śpiewająco, w wykonaniu zespołów Peter Auto, które mogły polegać na wiedzy lokalnych promotorów Tamása Rákosiego i Balázsa Szalaya. „Hungaroring Classic był ryzykowny dla Petera Auto, podkreśla Patrick Peter. Dziś jakość pojazdów wprowadzonych na wszystkie platformy, a także entuzjazm publiczności tylko potwierdzają naszą wizję. »
Na początek roku szkolnego z Monza Historic, 5. wyścig z serii Peter Auto, który odbędzie się w dniach 20-22 września na torze Autodromo Nazionale di Monza we Włoszech.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)