Hyraze League: seria wodorowa od 2023 roku

Kilku sponsorów, federacji i promotorów światowych wyścigów samochodowych uruchamia w 2023 roku ligę Hydraze, zawody poświęcone samochodom wodorowym.

opublikowany 18/08/2020 à 19:36

Tulisa

0 Zobacz komentarze)

Hyraze League: seria wodorowa od 2023 roku

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory 24 godziny Le Mans Czy zostaliby pokonani? ACO chce zintegrować kategorię wodorową w 2024 r. w oparciu o trwający obecnie rozwój samochodu LMPH2G.

Ale garstka promotorów zamierza to wyprzedzić, tworząc od 2023 roku Hyraze League, pierwszą serię poświęconą samochodom wodorowym.

Fani ADAC GT Masters szczególnie mogli zwrócić uwagę na transmisję na żywo w serwisie YouTube konferencji na temat przyszłości sportów motorowych, która odbyła się we wtorek w Stuttgarcie. Zaowocowało to ogłoszeniem powstania ligi Hyraze.

Ale o czym my mówimy? Już teraz inicjatywa wychodzi od ważnych struktur w świecie sportów motorowych.

 Firmy ADAC i DEKRA (dobrze znane w niemieckim GT i turystyce), Niemiecka Federacja Sportów Motorowych, zespół Formuła 2 et Formuła 3, Schaeffler, sponsor tytularny Audi w Formuła E i World Esports Association (WESA) łączą siły, aby stworzyć tę serię. Ciężki !

Chcą zbudować samochód, który będzie niemal neutralny dla środowiska, czy to pod względem skrzyni biegów, opon, hamulców, ale także podwozia. „Zespoły będą miały swobodę w wyborze projektu, bez odniesienia do produkcji, a przepisy zagwarantują, że nie będzie kosztownej konkurencji w zakresie aerodynamiki” – szczegółowo opisują projektanci.

Formuła E... Ale znacznie wydajniejsza, obiecują partnerzy.

Samochody będą rozwijały moc odpowiadającą 800 koniom mechanicznym. Seria obiecuje także energię bardziej dostosowaną do wyścigów samochodowych. W wyścigach sprinterskich kierowcy przez cały czas trwania imprezy będą mogli wykorzystać maksymalną moc samochodu. Zbiorniki będą także bardzo szybkie w napełnianiu, podobnie jak te na olej napędowy czy benzynę, co umożliwi organizację wyścigów wytrzymałościowych.

Jeśli dobrze pamiętałeś partnerów, zauważyłeś obecność e-sportu. Liga Hyraze chce także wprowadzać innowacje, łącząc świat rzeczywisty i wirtualny. Podczas zawodów każda załoga składać się będzie z zawodowego kierowcy oraz simracera, którzy będą rywalizować w wyścigu rzeczywistym i wirtualnym. Obaj będą liczyć się jednakowo w mistrzostwach.  

Różni partnerzy będą mieli bardzo specyficzną rolę. WESA zajmie się częścią wirtualną, natomiast niemiecka federacja i ADAC będą odpowiedzialne za opracowanie „jasnych i profesjonalnych” przepisów w celu ustanowienia tej rewolucyjnej serii na całym świecie. »  

Samochód zostanie ze swojej strony opracowany przez firmę HWA AG, która będzie odpowiedzialna za stworzenie samochodu wyścigowego pozbawionego docisku aerodynamicznego. DEKRA zajmie się głównie bezpieczeństwem samochodów, a Schaeffler zajmie się podzespołami elektrycznymi.

Jeśli ambicje Ligi Hyraze zostaną zrealizowane, nie ma wątpliwości, że ACO stanie w obliczu ostrej konkurencji.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz