ACI przedstawia swój plan wznowienia działalności torów we Włoszech

ACI ujawniło warunki wznowienia działalności w sportach motorowych na torach we Włoszech.

opublikowany 06/05/2020 à 15:29

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

ACI przedstawia swój plan wznowienia działalności torów we Włoszech

To moment, na który czekają kierowcy i zespoły: powrót do akcji. Jeśli chodzi o tory, Włochy, za pośrednictwem Automobilklubu Włoch, przedstawiły niezbędne środki w celu dostosowania wznowienia działalności w obliczu pandemii koronaawirusa.

Dokumenty zostały opracowane we współpracy z Centralną Dyrekcją Sportu, technikami i ekspertami Federacji, Komisją Lekarską, przy wsparciu zewnętrznego zespołu specjalistów w dziedzinie wirusologii oraz wszystkich członków świata włoskiego sportu motorowego.

W treningach/próbach mogą brać udział sportowcy zawodowi i nieprofesjonalni, uznani przez CONI, IPC i federacje sportowe o znaczeniu narodowym, w związku z ich udziałem w Igrzyskach Olimpijskich lub imprezach krajowych i międzynarodowych.

ACI zdecydowało zatem, że kierowcami interesu narodowego są ci, którzy posiadają licencję sportową na rok 2020 i którzy zamierzają brać udział w krajowych i międzynarodowych wyścigach mistrzowskich.

W przypadku wszystkich operatorów sportowych (mechaników, inżynierów, ekspertów) podjęto decyzję o zastosowaniu środków zdrowotnych polegających na noszeniu masek, przestrzeganiu odległości fizycznej i noszeniu rękawic ochronnych. Nawet kierowcy poza sesją treningową będą musieli przestrzegać wyżej wymienionych środków bezpieczeństwa.

Ustalono liczbę samochodów mogących przebywać jednocześnie w zależności od stopnia homologacji toru oraz w zależności od ustalonych przez organizatora rotacji i godzin:

Ograniczenia w zależności od stopnia obwodów:

Poziom 1: 25 samochodów

Poziom 2: 20 samochodów

Poziom 3: 15 samochodów

4/5/6: 10 samochodów

Tory kartingowe kategorii A: 25 gokartów

Utwory karting klasa B: 20 ​​gokartów

Tory kartingowe klasy C: 15 gokartów

Tory kartingowe klasy D: 10 gokartów

Każdym samochodem lub gokartem może zarządzać tylko ograniczona liczba osób: 6 na samochód, 4 na gokart i 4 na inne stanowiska, np. opony.

Dostęp do obwodu będzie w dużej mierze regulowany i kontrolowany. Karnet imienny nie podlegający wymianie, mierzona wcześniej temperatura (każda temperatura ciała powyżej 37,5°C będzie skutkować brakiem dostępu), w trakcie i po ponownym wejściu na padok.

Szybkie testy można przeprowadzić nawet w przypadku wystąpienia objawów i zarządzić kwarantannę.

Zespoły zapewnią codzienne sprzątanie i dezynfekcję swoich samochodów wyścigowych oraz obszarów pomocy technicznej (boksy, namioty itp.). Organizator zapewnia codzienne sprzątanie i dezynfekcję pomieszczeń technicznych, stanowisk obsługi, stanowisk urzędników oraz powierzchni wspólnych (przejścia, toalety itp.).

Demontaż konstrukcji musi być również zgodny z obowiązującymi normami sanitarnymi.

Tylko upoważniony personel będzie miał dostęp do zarządzania wyścigiem, należy zastosować środki techniczne (Whatsapp itp.) w celu komunikacji, natomiast dostęp do alei serwisowej będzie miał wyłącznie upoważniony personel (kierowcy, członkowie zespołu, działacze). ściana. Rankingi będą dostępne online. Ostatnia kwestia: przywrócenia nie może przeprowadzić osoba trzecia.

Pozostałe środki zostaną zaprezentowane na potrzeby zawodów szosowych w nadchodzących dniach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz