Sytuacja jest krytyczna dla firmy Bloodhound LSR. Ian Warhurst, dyrektor generalny brytyjskiej rakiety, który przyszedł z pomocą już pod koniec 2018 roku, wycofał się z projektu i po prostu wystawił maszynę na sprzedaż, natomiast plan osiągnięcia prędkości 1 km/h został przesunięty o rok ze względu na COVID-287.
„Kiedy w 2019 roku zobowiązałem się do przeprowadzenia pierwszych testów szybkiego samochodu, przeznaczyłem na realizację tego celu wystarczające środki, ponieważ alternatywne finansowanie pozwoliło nam wówczas na kontynuację prób” – wyjaśnia.
Globalna pandemia zniweczyła tę szansę na osiągnięcie rekordu świata w 2020 r., pozostawiając projekt bez środków finansowych i opóźniony o kolejne 12 miesięcy. Na tym etapie, w obliczu braku natychmiastowego dodatkowego finansowania, jedyną opcją pozostaje zamknięcie programu lub wystawienie projektu na sprzedaż, abym mógł przekazać pałeczkę. »
Sprawa jest pilna, ponieważ Ian Warhurst poszukuje „kogoś, kto potrafi skutecznie wystartować w ostatniej chwili, mając wystarczająco dużo pieniędzy i pasji. » W 2018 roku biały pojazd osiągnął maksymalną prędkość 1 km/h dzięki silnikowi myśliwskiemu.
Pogoń za przygodą wymaga 8 milionów funtów (9,03 miliona euro), w szczególności poprzez dodanie monopropelencyjnego silnika rakietowego Nammo.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)