FIA potwierdziła, że finałowe pole pierwszego sezonu eRX2, czyli 2021, będzie składać się z 20 samochodów. Tak wiele " młodych kierowców, którzy będą walczyć koło w koło o zaszczyt zostania pierwszym mistrzem tej elektrycznej dyscypliny », ogłasza Federację. Przypominamy, że w przyszłym roku seria ta zastąpi obecne RX2.
Samochody tej nowej, elektrycznej generacji będą mocniejsze (+24%) i będą wytwarzać większy moment obrotowy (+14%) niż ich poprzednicy RX2, wyjaśnia FIA w swoim komunikacie prasowym.
Podczas weekendów wyścigowych kierowcy będą musieli zarządzać różnymi parametrami. dodanie dodatkowego elementu technicznego " dyscyplinować. Ze swojego kokpitu będą mogli wybrać wielkość momentu obrotowego wytwarzanego przez silniki przednie i tylne, moment obrotowy czterech kół podczas ruszania oraz ilość energii odzyskiwanej podczas hamowania.
Całkowity koszt wpisowego na sezon wynosi od 150.000 160.000 do XNUMX XNUMX euro. Obejmuje to usługi mechanika przeszkolonego przez specjalistę elektryka QEV Technologies na każdy samochód oraz dział inżynieryjny składający się z inżyniera podwozia i innego inżyniera elektryka. Te dwa ostatnie będą dostępne w szczególności dla czterech samochodów.
Kalendarz sezonu 2021 zostanie ujawniony wkrótce. W przyszłym roku zaplanowano sześć wydarzeń związanych z debiutem eRX2.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)