Po tym, jak Rada Światowa FIA, która zebrała się w tę środę w Paryżu, przedstawiła główne wytyczne dotyczące kontroli kosztów w World RX, organizatorzy Mistrzostw Świata RX Rallycross przedstawił szczegółowe rozwiązania, które zostaną wprowadzone w życie w przyszłym roku. Środki te będą miały w szczególności wpływ na silnik, turbosprężarkę, ustawienia skrzyni biegów, opony, aerodynamikę itp.
Jeśli chodzi o silniki, zespoły będą mogły używać w sezonie tylko dwóch silników na samochód w porównaniu z trzema w tym roku. Liczba turbosprężarek będzie ograniczona do czterech w porównaniu do dotychczasowych sześciu.
Zespoły będą również musiały wybrać 12 nowych opon (na suchą i mokrą nawierzchnię) na pierwsze dwa wydarzenia sezonu, w Barcelonie (13–15 kwietnia) i Montalegre (27–29 kwietnia).
Komisarze wprowadzą formularz deklaracji technicznej, który umożliwi identyfikację elementów w celu ograniczenia zmian, a tym samym kosztów. Formularz ten będzie poświęcony skrzyni biegów z ograniczeniem do dwóch typów ustawień na sezon, centralnego mechanizmu różnicowego, hamulców i tylnych elementów aerodynamicznych określonych dla danego roku. Zespoły nie będą już mogły modyfikować tej części samochodu w trakcie sezonu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)