„Ten pierwszy odcinek specjalny był dość trudny, nie powinniśmy się złościć, w przeciwnym razie doszłoby do incydentów, ale był też interesujący pod względem prowadzenia” – wyjaśnił Stéphane Peterhansel pod koniec pierwszego odcinka specjalnego, składającego się z dwóch pętli o długości 138 km . „Po kilku tygodniach testów tego lata w Maroku dobrze jest jeździć improwizując, kierując się dobrą książką drogową. Samochód spisał się dobrze, ma teraz reakcje, które mi się podobają.” Warto dodać, że zespół X-Raid został w ostatnim czasie wzbogacony w kadrę techniczną. Bernard Lindauer, były pracownik Mitsubishi, obecnie pełni funkcję inżyniera-konsultanta, a Mathias Aubespin, wcześniej widziany w zespole Forda,WRC, to inżynier odpowiedzialny za samochód Peterhansela.
Autor drugiego najszybszego czasu dwukrotnie, Rosjanin Leonid Novitskiy, zajął drugie miejsce, dziewięć minut za Peterhanselem. Trzecie miejsce zajmuje Nissan Navarra z zespołu Overdrive prowadzony przez Belga Van Cauwenberge ze stratą 26 minut. Następnie uplasował się napędzany silnikiem V8 „Megane Silhouette” Jean-Noëla Juliena oraz buggy Philippe'a Vandromme (MD Sport) i Etienne Smulevici (SMG).
Należy pamiętać, że rosyjska załoga Mironenko-Lebiediew, zgłoszona drugim Nissanem Navarrą zespołu Overdrive, nie wystartowała dziś rano z zaskakującego powodu: torby zawierające kombinezony i hełmy zaginęły przez linię lotniczą. Chociaż menadżer ich zespołu, Jean-Marc Fortin, znalazł rozwiązanie problemu w postaci „pożyczonych” garniturów, obaj Rosjanie woleli wrócić do domu, jak „rozpieszczone dzieci”?
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)