STARD ujawnia specyfikację swojego samochodu demonstracyjnego Projekt E

Zaangażowana w Projekt E, który ma wprowadzić elektryczność do Rallycrossu promowanego przez IMG, jednostka STARD ujawniła specyfikacje techniczne demonstracyjnego Forda Fiesty ElectrX.

opublikowany 12/06/2019 à 16:46

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

STARD ujawnia specyfikację swojego samochodu demonstracyjnego Projekt E

ElektrX. Tak nazywa się demonstracyjny Ford Fiesta opracowany przez austriacki podmiot STARD dla słynnego Projektu E, który musi przejść w kierunku elektryfikacji rallycross promowany przez IMG, obecnie kierujący Mistrzostwami Świata RX w Rallycrossie.

W środę firma Manfreda Stohla przedstawiła specyfikację tego samochodu, która jest zapowiedzią tego, co taki samochód może dać. Zestaw główny obejmuje silniki elektryczne i powiązane sterowniki, skrzynię biegów, system magazynowania energii, kompletny pakiet elektroniki, wiązkę przewodów i układ ładowania.

Logicznie rzecz biorąc, ta Fiesta ElectrX będzie wyposażona w napęd na wszystkie koła, a jej dwie przednie i tylne osie będą wyposażone w mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu i elektroniczną kontrolę momentu obrotowego.

STARD przedstawia układ napędowy o nazwie REVelution i rozwijający moc 612 KM, który można dostosować do każdego nadwozia samochodu segmentu B i który oferuje doskonałe osiągi w porównaniu z obecnym Supercar RX.

„Celem jest pokazanie, zaprezentowanie i przetestowanie, co można zrobić z układami napędowymi pojazdów elektrycznych w rallycrossie od 2020 roku”, komentuje Michał Sakowicz, dyrektor generalny STARD.

Projekt E będzie dopiero początkiem bardziej wszechstronnej i długoterminowej elektrycznej przyszłości dla Rallycrossu, na który oczywiście chcemy mieć wpływ, a może nawet bardziej w przypadku naszego Forda Fiesta ElectrX, tak jak to robimy. pierwszy samochód elektryczny w 2016 r.

Plan jest taki, aby zrobić pierwszy krok i zbadać możliwości układów napędowych pojazdów elektrycznych w Rallycrossie. Oczywiście ma to sens tylko wtedy, gdy weźmie się pod uwagę całe środowisko WRX, z FIA, prywatnymi zespołami, producentami, promotorami, organizatorami, a nawet sponsorami.

Dokładna struktura i działalność wokół Projektu E zostaną później ujawnione opinii publicznej przez naszego partnera IMG i będą idealnie dopasowane do ewentualnych innych dużych projektów po 2020 roku. W międzyczasie będziemy nadal ujawniać więcej szczegółów technicznych na temat naszego systemu REVelution. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz