Frédéric Makowiecki nigdy nie był fanem języka drewnianego i to nie dlatego, że przeszedł z kabiny pasażerskiej GT do kokpitu Proto, wyprze się swojej natury.
Porsche n’évolue pas au niveau qui devrait être le sien alors que, déjà, les 24 godziny Le Mans pointent à l’horizon. Juin, c’est demain, et les cinquième et sixième places acquises par les 963 n’augurent de
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Aby przeczytać także
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)