W imieniu Ferrari 499P, P odnosi się do „prototypu”, a 499 do jednostkowej pojemności cylindrów w centymetrach sześciennych. Mały i bardzo lekki, 6-cylindrowy silnik o pojemności 2994 cm3 i 120° ma dwie turbosprężarki zamontowane w narożnikach dwóch rzędów cylindrów. Jego moc całkowita wynosi 500 kW (680 KM), natomiast układ hybrydowy umieszczony na przedniej osi to dodatkowe 200 kW (272 KM), ale przepisy techniczne narzucają łączną moc w czasie rzeczywistym mniejszą lub równą 500 kW (przed BOP). Blok ten stanowi ewolucję modelu 296 GT3 zaprezentowanego na początku tego roku. Jego zwartość umożliwiła narysowanie bardzo cienkiej i płynnej linii.
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)