Pracowałem nad Nissanem ZEOD RC, prototypem o skrajnie zmniejszonym rozstawie przednim, zgłoszonym do wyścigu Le Mans w 2012 roku, opartym na podwoziu ADESS i działającym na zasadzie bezskrzydłowej, podobnej do tej stosowanej w modelu Peugeot 9X8. Jest to koncepcja, która ogólnie idzie w dobrym kierunku pod względem aerodynamiki, od momentu, gdy przepisy określają stały poziom aerodynamiki, który jest stosunkowo łatwy do osiągnięcia. Kiedy działa optymalnie, jest niezwykle skuteczny, ponieważ przy tej samej sile docisku efekt podłoża generuje mniejszy opór niż płetwa.
[identyfikator podpisu=”załącznik_473500″
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)