Enzinger opuszcza szefa Porsche Motorsport w Laudenbach

Po 10 latach na czele Porsche Motorsport Fritz Enzinger przekazuje pałeczkę Thomasowi Laudenbachowi.

opublikowany 15/09/2021 à 12:01

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

Enzinger opuszcza szefa Porsche Motorsport w Laudenbach

Thomas Laudenbach jest obecnie szefem Porsche Motorsport. ©Porsche

Ça bouge dans le domaine sportif du côté de Porsche. La firme de Stuttgart a en effet confirmé ce mercredi le départ de Fritz Enzinger, directeur du département Motorsport depuis 2011. « Z dumą i wdzięcznością patrzę wstecz na to, co razem osiągnęliśmy, podkreśla główna zainteresowana osoba po sformalizowaniu swojego wyjazdu. To był niesamowicie intensywny czas.

Rozwój programu LMP1, hat-trick w Le Mans i tytuły mistrza świata z 919 Hybrid, tytuły zdobyte z 911 RSR, nasze przybycie do Formuła E oraz przygotowanie naszego zaangażowania w LMDh od 2023 r. wymagało od nas wszystkich odwagi i koncentracji. Takie sukcesy są zawsze efektem doskonałej pracy zespołowej. Mój największy szacunek i podziękowania kieruję do wszystkich, którzy się do tego przyczynili, w kokpicie, na torze, w Weissach, Flacht i Zuffenhausen. Dziękuję także silnym zespołom klientów Porsche, które między innymi odniosły ogólne zwycięstwa w 24-godzinnym wyścigu na torze Nürburgring i Spa ".

Po 10 latach pod okiem Fritza Enzingera dział Motorsport niemieckiego producenta przygotowuje się do wejścia w nową erę. Wraz z powrotem Porsche do Le Mans i Wytrzymałość, to Thomas Laudenbach przejmuje pochodnię. „ Jestem zachwycony zaufaniem, jakim mnie obdarzono i podekscytowany nadchodzącymi misjami, cieszy się. Najważniejszym celem jest kontynuacja wielkich sukcesów osiągniętych pod przewodnictwem Fritza Enzingera. To wspaniałe wyzwanie ".

Urodzony w Santiago w Chile Thomas Laudenbach bardzo dobrze zna dom Porsche. Jest absolwentem inżynierii mechanicznej Instytutu Technologicznego w Karlsruhe. W 1998 roku dołączył do niemieckiej firmy, gdzie do 918 roku zajmował się w szczególności projektowaniem silników do 911 Spyder, 911 RSR, 3 GT911 R i 3 GT2013 Cup. Jednym z elementów jego kariery zawodowej było zaangażowanie w rozwój 8-litrowego silnika V3.4 z bezpośrednim wtryskiem do Porsche RS Spyder.

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz