Fred Makowiecki, ça fait quoi – non pas d’être un pilote officiel Porsche, c’est le cas depuis belle lurette – mais d’être titularisé sur le projet 963 ?
To wielka duma. To fantastyczne, że kierowca ma możliwość reprezentowania producenta w dużym programie, z którym może rywalizować o ogólne zwycięstwo w największych wyścigach.
Jak usłyszałeś tę wiadomość?
Za pośrednictwem szefa Porsche Motorsport (Tomasza Laudenbacha. Nota redaktora). Kilka dni wcześniej odbyłem małe spotkanie z zespołem. Wyjaśnili mi, że trzeba wziąć pod uwagę pewne kryteria i że potrzebują trochę więcej czasu. Ale właśnie podczas tego spotkania zrozumiałem, że proces został rozpoczęty.
Czy fakt aktywnego udziału w rozwoju modelu 963, a nawet wykonania pierwszych obrotów za kierownicą dodał emocji do tej zapowiedzi?
W pewnym momencie w grę wchodzi czynnik emocjonalny. Dokonanie pierwszych obrotów samochodu reprezentuje wszystkich ludzi, którzy pracowali nad nim miesiącami. To nie zawsze się zdarza
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)