24-godzinny Daytona – problem MGU w BMW nr 25

BMW nr 25 znajduje się już w boksie w Daytona z powodu problemu z MGU. Wyścig jest przegrany, ale LMDh może rozpocząć się od nowa.

opublikowany 28/01/2023 à 21:28

Walenty GLO

0 Zobacz komentarze)

24-godzinny Daytona – problem MGU w BMW nr 25

BMW nr 25 w swoim pudełku w Daytona (Zdjęcie: Valentin Glo / AUTOhebdo)

Andreas Roos, dyrektor BMW ds. sportów motorowych, powiedział nam, że w sobotni poranek dobijał do końca, ponieważ jak dotąd poważne problemy oszczędzały jego samochody w Daytona. Wreszcie w trakcie wyścigu pojawił się pierwszy poważny problem związany z unieruchomieniem numeru 25 już po godzinie wyścigu. 

« Niektóre wczesne problemy techniczne dotyczące BMW M Hybrid V8 nr 25. Samochód z Nickiem Yelloly za kierownicą wrócił teraz do garażu w celu sprawdzenia i naprawy. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby mogła jak najszybciej opuścić szpital. », wskazuje firmę śmigle na Twitterze.

Nic więc dziwnego, że problemy techniczne są powiązane z hybrydyzacją i MGU w prototypie, zdemontowanym w pudełku. Jeśli wyścig zostanie prawdopodobnie przegrany po 25 okrążeniach straty, oczekuje się, że BMW M Hybrid V8 jak najszybciej powróci na tor, aby kontynuować swój rozwój. Niemiecki LMDh jest w rzeczywistości najmłodszym z całej grupy i nie przeprowadził jeszcze 24-godzinnego testu. Dlatego ważne będzie, aby zespół jak najszybciej wrócił do wyścigów, także po to, aby umożliwić kierowcom zdobycie doświadczenia. 

BMW nr 25 Daytona

BMW nr 25 w swoim pudełku w Daytona (Zdjęcie: Valentin Glo / AUTOhebdo)

W BMW pielęgnujemy także słodką nadzieję, że innym przydarzają się nieszczęścia. „ Inni też mogą mieć problemy », szepnęła Yelloly, wysiadając z samochodu. Tam Porsche #7 zwolnił wkrótce po pierwszej godzinie wyścigu, ale odzyskał tempo na ósmej pozycji. Kłopoty nigdy nie przychodzą same, BMW nr 24 zostało ukarane przejazdem za to, że podczas postoju przy samochodzie pracowało zbyt wiele osób.

W pozostałych kategoriach Ferrari 296 GT3 Numer 47 firmy Cetilar Racing wrócił do garażu, aby naprawić uszkodzone płaskie dno. Włoski zespół planuje wrócić na tor po zakończeniu napraw.

CZYTAJ TAKŻE > BMW w poszukiwaniu potencjału swojego LMDh

Walenty GLO

Dziennikarz. Reporter rajdowy (WEC, IMSA, ELMS, ALMS) i czasami F1 lub IndyCar.

0 Zobacz komentarze)