Po poranku w dużej mierze zakłócanym przez deszcz i kilkakrotnie neutralizowanym, w tym jednym trwającym prawie godzinę i czterdzieści minut, 24-godzinny wyścig w Daytona powrócił do płynniejszego przebiegu pomimo wciąż mokrego toru.
W tych warunkach Cadillac DPi-V.Rs nie wypuścił sterów wyścigu od Numer 10 Wayne Taylor Racing z Ricky'ego Taylora prowadził przed numerem 5 Action Express Racing Joao Barbosy. Jednak niedawny przejazd do boksów zapewnił pozycję lidera drużynie nr 5.
Wciąż na tym samym okrążeniu co dwa Cadillaki, Renger van der Zande z numerem 30 VisitFlorida Racing Multimatic-Riley Mk.90 Gibson jest trzeci i pozostaje w zasadzce.
W deszczu, Nowa Porsche 911 XNUMX XNUMX XNUMX RSR pokazuje, że nie stracił nic z cech swojego poprzednika. Patrick Pilet, pomimo przebicia opony na początku zawodów, powrócił na prowadzenie w numerze 911 i zajął piąte miejsce w klasyfikacji generalnej, wyprzedzając Forda GT z numerem 66 swojego rodaka Sébastiena Bourdais, wskazał na 19″. styczeń Magnussen plasuje pierwszą Corvettę C7.R na trzecim miejscu w kategorii z oponami 45″.
Firma Performance Tech Motorsports potwierdza swoją preferowaną pozycję na rynku komputerów PC, a Oreca FLM09 z numerem 38 nadal znajduje się na czele tej kategorii. W GTD, Acura NSX GT3 nr 86 i 93 od kierowców Michael Shank Racing IndyCar Na czele pozostają Ryan Hunter-Reay i Graham Rahal.
Wyścig został obecnie zneutralizowany po tym, jak motocykl nr 09 BAR26 Motorsports Oreca FLM1 zgubił na torze przednią maskę.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)