Action Express Racing robi to ponownie, Porsche kontynuuje w Long Beach

Action Express Racing i tandem Albuquerque – Barbosa odnieśli drugie zwycięstwo w ciągu dwóch lat na torze w Long Beach. Porsche wyłania się jako zwycięzca walki w GTLM, z sukcesem duetu Vanthoor – Bamber.
 

opublikowany 14/04/2019 à 06:47

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Action Express Racing robi to ponownie, Porsche kontynuuje w Long Beach

Końcowy ranking imprezy w Long Beach w Kalifornii w r IMSA jest kwestią prawa szeregów. Seria dla Action Express Racing, która podtrzymuje zwycięstwo zdobyte tu w zeszłym roku tym samym duetem Filipe Albuquerque – João Barbosa.

Et série pour Porsche, qui s’offre un second succès consécutif en 2019 après Sebring, Laurensa Vanthoora i Earla Bambera zdominował peleton GTLM.

Action Express Racing zapewnił sobie triumf dzięki śmiałej strategii w boksach, przywołując na końcowych postojach Cadillaca DPi-V.R z numerem 5 przed wszystkimi innymi. Opłacalny wybór dla Albuquerque, który w ostatniej części wyścigu wysunął się na prowadzenie.

A na ulicach Kalifornii wyprzedzanie zawsze pozostaje skomplikowanym ćwiczeniem, którego Ricky Taylor (Acura ARX-05 nr 7 – Acura Team Penske) nie będzie w stanie wykonać, aby odnieść zwycięstwo w ostatnich chwilach.

Albuquerque i Barbosa wygrywają w końcówce przed Taylorem – Castroneves, startował z pole position, a podium uzupełnili Juan Pablo Montoya i Dane Cameron w drugiej Acura ARX-05 nr 6 – Penske.

Pipo Derani i Felipe Nasr (Cadillac DPi-V.R nr 31 – Action Express Racing), zajmując wczoraj szóste miejsce w pobliżu Los Angeles, utrzymują prowadzenie w mistrzostwach dwoma małymi punktami w stosunku do pary Taylor – Castroneves.

Porsche kontynuuje

Zwycięzca w Sebring wraz z Patrickiem Piletem, Frédériciem Makowieckim i Nickiem Tandym – klan Porsche tym razem oparł się na tandemie Laurens Vanthoor – Earl Bamber żeby zabrać go do Long Beach.

Bamber wykorzystał niepowodzenia Forda GT nr 66 – Müller’s Chip Ganassi Racing – Bourdais, Müller przypadkowo uruchomił ogranicznik prędkości na swoim wierzchowcu 45′ przed metą.

Bamber i Vanthoor nie mieli łatwego czasu, ponieważ ich #911 912 RSR ukończył wyścig z uszkodzeniem tylnego dyfuzora po kontakcie na początku wyścigu.

Podium uzupełniają dwie Corvette C7.R nr 3 z serii Magnussen – Garcia i nr 4 od Gavina – Milnera. Magnussen miał mnóstwo pracy w ostatnich minutach meczu z Fordem GT nr 66 zespołu Müller, zanim objął prowadzenie pomimo kontaktu obu samochodów.

Müller i Bourdais, wezwani do zastąpienia Joeya Handa, dobiegli do mety tuż za podium przed drugim Porsche 911 RSR nr 911 Pilet – Tandy. W mistrzostwach Vanthoor i Bamber zyskują przewagę nad parą Pilet – Tandy.

Ranking wyścigów

Pełną relację z wydarzenia IMSA w Long Beach można znaleźć w numerze 2212 AUTOhebdo, który będzie dostępny jutro wieczorem w wersji cyfrowej oraz w kioskach od tej środy.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz