Autor pole position, Francuz Simona Pagenauda pozostawił rozpoczęcie wyścigu swojemu koledze z drużyny i menadżerowi zespołu Gilowi de Ferranowi. Rozpoczynając szybkie tempo, Brazylijczyk szybko zwiększał przewagę do jednej sekundy na okrążenie, w zależności od ruchu na goniącej go Acurze Scotta Sharpa. Z przewagą ponad trzydziestu sekund prowadząca Acura zjechała do pit-stopu na 41. okrążeniu, a De Ferran przekazał samochód Pagenaudowi. Niestety, jedyna neutralizacja wyścigu nastąpiła trzy okrążenia później. Szansa dla rywala Acury na skorzystanie z okazji i zatrzymanie się w pit stopie i wyjście na prowadzenie.
Później Francuz miał problemy z elektryką, które odebrały mu wszelką nadzieję na walkę o zwycięstwo. Acura z zespołu De Ferran Motorsports wycofała się na 67. z 93 okrążeń, pozostawiając samochód zespołu Highcroft z Brabham/Sharp na drodze do pierwszego zwycięstwa w sezonie.
Acura LMP2 Fernandeza-Diaza zajęła drugie miejsce i wygrała w swojej kategorii, wyprzedzając dwie Lole-Mazdy z Team Dyson.
W GT2 jest to po pierwsze Ferrari F430 Pierre'a Kaffera, który prowadził postępowanie przed awarią zawieszenia. Potem BMW Billa Auberlena, zanim zgasł po pit stopie i Porsche Wolfa Henzlera, zanim stracił dwanaście okrążeń, aby naprawić szkody spowodowane przebiciem. Ostatecznie to Porsche Flying Lizard Jorga Bergmeistera i Patricka Longa odziedziczyło zwycięstwo GT2.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)