Jednak wszystko zaczęło się źle dla pary Dyson-Smith, która musiała wystartować z tyłu stawki po napotkaniu problemu ze skrzynią biegów w kwalifikacjach. Jednak już po dziewięciu okrążeniach Lola B12/60 prowadzona przez Chrisa Dysona awansowała już na drugą pozycję, ale załoga Dyson Racing Team była już 45 sekund za motocyklem nr 03 Muscle Milk Racing HPD ARX-6a. Liderzy mistrzostw mieli jednak problem mechaniczny na początku 22. okrążenia i podczas przejazdu do boksów Klaus Graf stracił do konkurentów cztery okrążenia. Na 45 minut przed końcem prototyp Muscle Milk został w tyle i wdał się w wspaniałą bitwę z Lolą w ostatnich trzech pętlach zawodów. Pomimo presji wywieranej przez Lucasa Luhra, Guyowi Smithowi udało się utrzymać pierwsze miejsce i odnieść drugie zwycięstwo w sezonie, po tym odniesionym w marcu ubiegłego roku w Sebring. Tony Burgess, Michael Marsal i Eric Lux zdobywają podium w kategorii LM P1 za kierownicą zespołu Dyson Racing Team Lola B11/66 Mazda.
W kategorii LM P2 zwyciężył Conquest Racing Morgan/Nissan Davida Heinemeiera Hanssona i Martina Plowmana, który zwyciężył z dwoma okrążeniami przed Lolą B12/87-Judd BMW V8 Joe Fostera i Patricka Dempseya (Dempsey Racing), zajmując dopiero dziewiąte miejsce Ogólnie. Piąte miejsce przypadło Oreca-FLM09 Alexa Popowa, Toma Kimber-Smitha i Jona Bennetta, co pozwoliło CORE Autosport zwyciężyć w kategorii LM PC.
W GT Bill Auberlen i Jörg Müller zwyciężyli po raz pierwszy w tym sezonie za kierownicą swojego BMW E92 M3 z BMW Team RLL. Oni są przed Porsche 911 GT3 RSR Flying Lizard Motorsport autorstwa Patricka Longa i Jörga Bergmeistera oraz Ferrari 458 Italia z zespołu Extreme Speed Motorsports Johannesa van Overbeeka i Scotta Sharpa. Puchar Porsche 911 GT3 Cup Coopera MacNeila i Jeroena Bleekemolena zwyciężył po raz drugi z rzędu w kategorii GTC.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)