Podobnie jak w trzech poprzednich edycjach, na torze Mosport w Kanadzie zwyciężył Muscle Milk Racing. HPD ARX-03c nr 6 udostępniony przez Lucasa Luhra i Klausa Grafa ani przez chwilę nie martwił się w LM P1, natomiast Dyson Racing Lola B12/60 nr 16 prowadzony przez duet Chris McMurry i Tony Burgess nie. w sumie tylko 6. miejsce, ze stratą ponad 7 okrążeń do zwycięzców. A Deltawing nr 0 Andy’ego Meyricka i Katherine Legge przejedzie tylko 16 okrążeń?
Mike'a Conwaya nie był w stanie dostać się do LM P2 po raz pierwszy w ALMS. Brytyjczyk zatrudniony przez Level 5 Motorsports w miejsce kontuzjowanego Ryana Briscoe wystartował jednak z pole position. Ostatecznie jednak to siostrzany samochód, HPD ARX-03b nr 551 jego kolegi z zespołu, Marino Franchittiego, zwyciężył w tej kategorii. Poleman będzie usatysfakcjonowany trzecim miejscem w kategorii, czwartym w klasyfikacji generalnej.
Na LM PC zwycięstwo przypadło parze Jonathana Bennetta? Colin Braun wjechał za kierownicą Oreca FLM09 nr 05.
Bardzo dobra walka w GT
Z drugiej strony walka wśród GT była wspaniała. Jak to często bywa w tym roku, walka o 1. miejsce trwała aż do flagi w szachownicę. Chociaż pomiędzy Viperami a Corvette rozegrał się prawdziwy pojedynek, ostatecznie ostatnie słowo należało do tych ostatnich: Oliver Gavin i Tommy Milner w amerykańskim GT nr 4, po tym jak do końca opierali się SRT Viperowi GTS-R nr 91 autorstwa Dominika Garnbachera i Marca Goossensa.
Równie ciasno było wśród GTC. MacNeil i Bleekemolen zwyciężyli w swojej klasie na pokładzie Porsche 911 GT3 Cup nr 22 z tylko 2?32 przewagi nad numerem 45 Canache Jr.? Pumpelly. Patrick Dempsey i jego kolega z drużyny Andy Lally zajęli 4. miejsce.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)