Porsche po ogłoszeniu zakończenia prac nad 911 GT3 RSR (997) i skupieniu się na nowym 991, Flying Lizard w 2013 roku skoncentruje się na kategorii GTC. Kalifornijski zespół będzie nadal ścigał się z właścicielem Seithem Neimanem i Spencerem Pumpelly na #44 . Obaj kierowcy rywalizowali w 24 godziny Le Mans kilka razy w drużynie amerykańskiej i ma solidne doświadczenie w ALMS. „Wraz z zakończeniem wsparcia Porsche w rozwoju modelu 997 stało się jasne, że na rok 2013 musimy pomyśleć o czymś innym”, wyjaśnia Eric Ingraham, menadżer zespołu Flying Lizard. „Zespół będzie nadal ścigał się na konkurencyjnym poziomie, a GTC był logicznym wyborem, biorąc pod uwagę naszą długą historię związaną z 911-tkami”.
Flying Lizard Motorsports po raz pierwszy wprowadzi program dla klientów dotyczący modeli 911 GT3 Cup. „Nasza podróż do GTC pozwoli nam także podzielić się naszymi doświadczeniami związanymi z Porsche z klientami, którzy chcą jeździć na profesjonalnym poziomie w ALMS GTC lub w IMSA Wyzwanie Pucharu GT3 », dodaje Eric Ingraham. „Ta kategoria jest zarezerwowana dla pucharów Porsche 911 GT3. Pomiędzy kilkoma producentami nie ma różnic, a przepisy dają większy wybór ustawień niż w GT. Zapewnia to szczególnie wysoki poziom konkurencji. Aby odnieść sukces, zespoły muszą wiedzieć, jak zarządzać osiągami, strategiami wyścigowymi, przystankami, ustawieniami i ogólnym przygotowaniem. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)