„Za każdym razem, gdy jedziemy, samochód staje się coraz bardziej niezawodny. » Katherine Legge miała powody do zadowolenia w ostatni weekend, pod koniec szósta runda American Le Mans Series (ALMS) 2013 na torze Road America. Za kierownicą DeltaWinga brytyjska kierowca szczególnie wyróżniła się w wyścigu, przejmując kontrolę nad klasyfikacją generalną na 20. okrążeniu. Pozycję tę utrzymywała przez 8 okrążeń, zanim HPD ARX-03c nr 6 zespołu Muscle Milk Pickett Racing, dzielony przez Lucasa Luhra i Klausa Grafa, przejął przewagę.
Ale DeltaWing na tym się nie poprzestanie. Prototyp z Andym Meyrickiem na czele przejmie prowadzenie w klasyfikacji generalnej i będzie prowadził rywalizację przez kolejne 8 okrążeń. Jeśli ostatecznie zwyciężył Muscle Milk Pickett Racing, jak zwykle, „skrzydło” zajęło w sumie obiecujące 5. miejsce, na tym samym okrążeniu co zwycięzcy. Pierwsza w tym sezonie, która w tym roku nigdy nie dotarła do mety, aż do tego spotkania w Wisconsin. „Zaczęliśmy pokazywać, jak rewolucyjny może być ten samochód i pokazaliśmy, co oznacza doskonałość DeltaWing”., podkreślił Legge.
„Jesteśmy szczęśliwi i jednocześnie trochę rozczarowani, ponieważ naprawdę uważam, że w sumie mogliśmy zająć drugie miejsce, dodał Andy Meyrick. Rozczarowanie faktem, że nie ukończyliśmy drugiego etapu, pokazuje, jak daleko postępuje projekt! » Postęp zostanie jednak wstrzymany podczas Grand Prix Baltimore, które odbędzie się pod koniec miesiąca i w którym DeltaWing nie będzie obecny. Aby zobaczyć, jak prototyp ponownie ewoluuje, trzeba będzie poczekać do rundy w Austin na torze Circuit of the Americas, która odbędzie się w weekend 21 września.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)