ALMS – Panoz: Plany na przyszłość dla DeltaWing

DeltaWing wystartuje w ALMS z finału Petit Le Mans i będzie kwalifikować się do zdobycia punktów w przyszłym sezonie. Don Panoz, dyrektor projektu, nadal ma wiele ambicji w stosunku do swojego hybrydowego prototypu.

opublikowany 16/10/2012 à 13:28

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

ALMS – Panoz: Plany na przyszłość dla DeltaWing

Po wywołaniu sensacji o godz 24 godziny Le Mans, DeltaWing powróci na światło dzienne, rywalizując w finale ALMS iWIĄZY w ten weekend w Petit Le Mans z Gunnarem Jeannette i Lucasem Ordonezem jako załogą. Projekt zrealizowany przez Do, Panoza zakończył się sukcesem, ponieważ jego samochód będzie kwalifikował się do punktów w przyszłym roku w ALMS. Organizatorzy dyscypliny przeanalizują osiągi prototypu hybrydowego, aby zdefiniować jego kategorię i ustalić możliwą równowagę osiągów.

Dan Panoz jest oczywiście zachwycony tym nowym impetem, który popchnie DeltaWing z powrotem do rywalizacji. „Biorąc pod uwagę, że samochód narodził się w USA, jestem bardzo podekscytowany możliwością wzięcia udziału w jego drugim wyścigu tutaj, w Petit Le Mans. Nasi partnerzy, Nissan i Michelin, odniosą ogromne korzyści (z naszej obecności w ALMS w przyszłym roku) i wszyscy chcą, aby samochód regularnie jeździł na torze. Samochód udowodnił swój potencjał w Le Mans i należy pogratulować ACO stworzenia 56. stoiska, które umożliwiło pierwszy występ samochodu. Ale będziemy mieli szczęście, że w przyszłym roku będziemy mogli wziąć udział w mistrzostwach. Harmonogram na kolejny sezon nie został jeszcze potwierdzony, ale już wiemy, że mamy przed sobą przyszłość. »

Po ukończeniu pierwszego etapu Don Panoz marzy o zobaczeniu DeltaWinga produkowanego w kilku jednostkach, aby brać udział w różnych zawodach wytrzymałościowych na całym świecie. „DeltaWing Racing Cars wyraźnie opowiada się za budowaniem samochodów i prowadzimy już rozmowy z potencjalnymi klientami. Teraz, gdy wiemy, że samochód może walczyć o zwycięstwa i tytuły, zasady gry się zmieniły. Dla potencjalnego klienta prawdziwym wyzwaniem było przyjęcie samochodu, nie wiedząc, gdzie można go przyjąć. Ta przeszkoda została już pokonana. Jak wspomniałem, ogłaszając fuzję ALMS i Grand-Am w Daytona, chcemy mieć pewność, że prototypy P2, prototypy Daytona i DeltaWing będą mogły ścigać się razem w 2014 roku. Marzymy również o tym, aby pewnego dnia wyłonić się mistrzostwo DeltaWing. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz