Rebellion Racing straciło kontakt z Muscle Milk Pickett Racing po kontakcie Neela Janiego z wyjeżdżającym z boksów zespołem Mathiasen Motorsports LMPC. Szwajcara zaniepokoiło DeltaWing, na którym miał się włączyć. Chociaż zderzenie nie było śmiertelne dla obu samochodów, Lola B12/60 musiała zjechać do boksów, aby wymienić przednią maskę, co poprzedziło procedurę „stop & go”, aby ukarać błąd szwajcarskiego kierowcy. W rezultacie HPD ARX-03a prowadzony przez Romaina Dumasa był o jedno okrążenie przed samochodem szwajcarskiego zespołu, zanim wrócił do boksów. Zespół aktualnych mistrzów sprawdził silnik LMP1 przed odłożeniem go do garażu.
W LMP2 drużyna Extreme Speed Motorsports wyprzedziła sporty motorowe poziomu 5 dzięki Scottowi Sharpowi z numerem 01, który ma kilkanaście sekund przewagi nad numerem 552 Petera Dumbrecka. Siostrzany samochód Ryana Briscoe nr 551 uzupełnia trójkę liderów w swojej klasie. 8Star Motorsports prowadzi w LMPC z FLM09 nr 25 prowadzonym obecnie przez Seana Rayhalla, przed BAR8 Motorsports nr 1 prowadzonym przez Kyle'a Marcelli.
Lider wyścigu w GT stale ewoluuje. Tam Porsche 911 GT3 RSR zespołu Falken prowadzonego przez Nicka Tandy'ego tymczasowo zajmuje pierwsze miejsce przed BMW Z4 GTE Billa Auberlena i Ferrari 458 Italia z Risi Competition autorstwa Robina Liddella. Viper GTS-R spadły w rankingach, a Bomarito-Wittmer-Kendall z numerem 93 uderzył w ścianę opony po kontakcie z LMP2 Ryana Briscoe. W GTC prym wiedzie Porsche Flying Lizard Motorsports, którym obecnie kieruje Nelson Canache Jr.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)