Sam początek trzeciego i ostatniego dnia testów upływa pod znakiem wydarzenia dnia, które zespół chętnie by zrobił bez Peugeot, ponieważ 908 nr 8 padło ofiarą wypadnięcia z toru już na pierwszym okrążeniu.
Rzeczywiście, gdy prototypy właśnie wjeżdżały na tor, sędziowie natychmiast machali czerwoną flagą po zjeździe z toru pomiędzy szóstym a siódmym zakrętem 908 załogi Sarrazin/Montagny/.Bourdais. Rzeczywiście, Sébastien Bourdais stracił kontrolę nad Peugeotem, uwięziony przez wciąż zimne opony, i już na pierwszym okrążeniu uderzył w ścianę po prawej stronie. Na szczęście dla niego i zespołu uszkodzenia są tylko powierzchowne, a samochód można szybko naprawić, aby móc jutro wziąć udział w pierwszej bezpłatnej sesji treningowej.
Tylko jedna 908 wzięła udział w sesji z Nicolasem Minassianem za kierownicą, ale będzie miała tę zaletę, że zrekompensuje niepowodzenia „ósemki” osiągnięciem najlepszego czasu dnia – 8:1. Tym samym numer 44.555 dojechał do mety przed dwoma Audi R7, które ze swojej strony pokonały przejazd w czasie 15:1.
Po stronie Acury, De Ferran Motorsports nadal nabiera tempa pomimo wczorajszych problemów ze skrzynią biegów. Scott Dixonowi udało się dotrzymać kroku drugiemu miejscu i na koniec sesji ustanowił swój najlepszy czas, nieco ponad sekundę gorszy od czasu referencyjnego. W przypadku Patron-Highcroft Racing jest to nieco bardziej skomplikowane, ponieważ drugiej Acura ARX-02 ani razu nie udało się zejść poniżej 1:48. Dość powiedzieć, że od bliźniaczej przepaści dzieli ją przepaść…
W LMP2 Lola-Mazda z numerem 16 nadal jako jedyna porusza się po torze, a poziom jest podobny do wczorajszego. Jego czas po raz kolejny przekroczył 1:50. Co potwierdza, że waga LMP2 w połączeniu z mniejszymi kołnierzami z pewnością będzie dużym utrudnieniem w tym sezonie.
W GT1 Corvette nr 3 logicznie pokonała Corvette nr 4, ponieważ ta ostatnia była zmuszona przedwcześnie zakończyć sesję po lekkiej kolizji z Highcroft Racing Acura.
Po stronie GT2 Gimmi Bruni po raz kolejny wyprzedza Porsche Farnbacher-Loles Racing o osiem dziesiątych. Tuż za nim znajdujemy Ferrari Risi Competitionizione, a za nim Porsche Latającej Jaszczurki, a tuż za nim plasuje się BMW M3.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)