DeltaWing Racing Cars zaprezentowało na Sebring model Coupe, który będzie odpowiadał przyszłym przepisom w przyszłym roku, które wymuszą zamknięcie wszystkich LMP1 w celu poprawy bezpieczeństwa kierowców. Jeśli ogólny wygląd samochodu straci sporo uroku, stara wersja będzie nadal widoczna, zanim w sezonie przejmie ją młodsza wersja. Firma Elan Motorsports Technologies, która zastępuje Nissana na stanowisku producenta silników, powinna zainstalować nowy silnik w celu zastąpienia jednostki turbo 2.0 l montowanej w aktualnej wersji, aby dostosować prototyp do kategorii LMP1.
„Mamy nadzieję poprawić nasze osiągi dzięki instalacji nowego kokpitu i nowego podwozia zgodnego z przepisami na rok 2014, a także nowemu silnikowi”, komentuje dyrektor projektu Don Panoz. „Przybywając na ostatnią część sezonu, będziemy mogli celować w podium. » Simon Marshall, inżynier firmy Elan, podkreśla postęp w zakresie bezpieczeństwa dzięki wersji Coupé. — Chodzi o to, żeby zapobiec uderzeniu czymś w głowę pilota. Jeśli samochód się toczy, przestrzeń jest bardziej kontrolowana. Zdecydowaliśmy się umieścić kierowcę pośrodku, co jest kolejnym sposobem na odróżnienie się od innych. Jest to lepsze dla ich ochrony i będzie również plusem dla widoczności. »
Olivier Pla i Andy Meyrick zasiądą w najbliższy weekend za kierownicą tradycyjnego DeltaWinga podczas 12-godzinnego wyścigu w Sebring.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)