Międzynarodowy tor wyścigowy VIRginia jest zarezerwowany wyłącznie dla pojazdów GTLM i GTD z seriiIMSA. Ale to letnie spotkanie nigdy nie jest pozbawione napięcia. Spotkanie w 2020 roku było na to kolejnym dowodem, a zwycięstwo mocno uszkodzonego samochodu!
„Zajęło mi trochę czasu, zanim to zrozumiałem, ale cały samochód się trząsł. Przy 200 km/h wszystko wibrowało, dobiegało z tyłu, wyjaśnił Antonio Garcia, jeden ze zwycięzców obok Jordana Taylora w Corvette nr 8 C3.R.
W rzeczywistości dyfuzor był po prostu zepsuty! Uszkodzenie, z którym nie było łatwo sobie poradzić, zwłaszcza że z tyłu trąbiło BMW M8 Bruno Spenglera.
„Myślałem, że nie zobaczę mety, wibracje były tak wyraźne, – kontynuuje Hiszpan. Ale kiedy już się do tego przyzwyczaiłem i wiedziałem, że nie wpływa to negatywnie na wydajność, wiedziałem, że dam sobie radę.
To było przerażające, bo nie wiedziałem, czy dyfuzor odpadnie całkowicie, ale Corvette wytrzymała! » Amerykańska marka odnotowuje w ten sposób czwarte z rzędu zwycięstwo w GTLM i trzecie dla Garcii-Taylora.
Antonio Garcia a pris les commandes de l’épreuve de façon inattendue lorsque le leader Nick Tandy (Porsche) fut contraint à un passage aux stands pour une crevaison à 17 minutes du terme. Le Britannique a été doublement réfréné car quelques tours auparavant, son comparse Pierwszej przebitej opony doznał Fryderyk Makowiecki.
W mistrzostwach, Garcia-Taylor ma 19 punktów przewagi nad Bamber-Vanthoor (Porsche), dopiero piąty w Wirginii. Prototypy dołączą do GT podczas 6-godzinnego wyścigu drogowego w Atlancie w weekend 4–6 września.
Znajdź analizę IMSA w Wirginii w numerze 2275 AUTOhebdo, dostępną cyfrowo w poniedziałek wieczorem i w środę w kioskach.
Ranking IMSA Virginia 2020:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)