W Daytona równowaga osiągów (BOP) była na ustach wielu zawodników, szczególnie w kategorii GTLM. Dzięki korzystniejszemu BOP Corvette osiągnęła dublet, nie pozostawiając szans swoim przeciwnikom. Detal, który nie pozostawił aktorów obojętnym po fladze w szachownicę.
W Risi Competizione mieliśmy trudności z przyjęciem pigułki. Przy mniej korzystnym BOP niż Corvette, 488 GTE nr 62 próbowało się bronić w pierwszej części wyścigu, zanim stopniowo zniknęło z walki o zwycięstwo. Ostatecznie zajęła 4. miejsce, jedno okrążenie za Amerykanami.
« Daliśmy wszystko, podkreślił po przybyciu na miejsce Francuz Jules Gounon. Nie żałujemy. Walczyliśmy całą naszą bronią. Niestety BOP nie pozwolił nam powalczyć o zwycięstwo. Dotarliśmy do granic możliwości, ale to nie wystarczyło ".
Ta sama historia dotyczy jego kolegi z drużyny, Alessandro Piera Guidiego, na którego naprawdę wpływa ta różnica w wynikach. „ To nie sprowadzało się do strategii (na końcu) to był tylko występ. To dość smutne. Gdy zostaniesz wyprzedzony na prostej jak gdyby był DPi to nic nie możesz z tym zrobić.
W ostatnich latach zawsze jest ta sama historia. Szkoda, że nie było żadnej korekty w BOP „. To nie może być jaśniejsze.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)