Jordan Taylor i Max Angelelli odnieśli swoje trzecie zwycięstwo za kierownicą Wayne Taylor Racing Corvette DP nr 10, wygrywając o kilka sekund nad Michaelem Shank Racing Ford-Riley prowadzonym przez Justina Wilsona i Gustavo Yacamana, przy czym różnica między nimi zmniejszyła się koniec zawodów po ponownym uruchomieniu na ostatnich okrążeniach wyścigu. Sukces odniesiony na koniec ostatniej imprezy Grand-Am zapewnił im tytuł, zanim w przyszłym roku cała dyscyplina połączy się z ALMS, tworząc United SportsCar Championship.
Memo Rojas i Scott Pruett, kierowcy zespołu Chip Ganassi Racing BMW-Riley, stanęli na podium po starcie z końca stawki po zmianie silnika. Zespół nadal zdobył tytuł drużynowy. „To trochę smutne. Grand-Am było naszą dyscypliną przez tę dekadę i nie lubimy, gdy to się kończy, nawet jeśli ma to oznaczać nowy początek.– skomentował Scott Pruett. Dane Cameron i Wayne Nonnamaker zajęli czwarte miejsce w BMW-Riley z Team Sahlen, podczas gdy Corvette DP z 8Star Motorsports znalazła się w pierwszej piątce dzięki mocnemu powrotowi Sébastiena Bourdais (związany z Emilio de Guida).
La Stabilny Korsyka zdobywa tytuł w kategorii GT z Alessandro Balzanem. Mecz rozegrano, gdy Porsche Magnus Racing GT3 prowadzony przez Andy'ego Lally'ego i Johna Pottera uległ wypadkowi. Jeśli zwycięstwo przypadło Marsh Racing Corvette prowadzonej przez Lawsona Aschenbacha, Erica Currana i Borisa Saida, drugie miejsce zdobyte przez Ferrari 458 z numerem 63 wystarczyło, aby zapewnić Włochowi koronację.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)