Od kilku lat związany z Automobile Club de l'Ouest i FIAIMSA obecnie z zadowoleniem przyjmuje prototypy LM P2 w swojej najwyższej kategorii, obok DPi.
Reakcji władz amerykańskich można było się spodziewać po przedstawieniu przyszłych przepisów technicznych na rok 2020 dla kategorii premier WEC i 24 godziny Le Mans, która zwróci się ku hybrydowym prototypom opartym na hipersamochodach producentów.
Jeżeli nie określono żadnego wspólnego zbliżenia dla tej przyszłej klasy, IMSA pragnie kontynuować współpracę z ACO i FIA. „Stworzenie nowych przepisów dla pojazdu na tym poziomie zaawansowania to ogromne zadanie, a dzisiejsze ogłoszenie stanowi ważny i pozytywny krok, określa IMSA.
Jest to praca w toku. I chociaż poczyniono znaczne postępy, nadal pozostaje wiele do zrobienia. Z niecierpliwością czekamy na dalszą ścisłą współpracę w nadchodzących miesiącach, współpracę z ACO i FIA oraz naszymi obecnymi partnerami zajmującymi się prototypami, aby potwierdzić realną strukturę kosztów na potrzeby zawodów prototypowych.
IMSA kontynuuje swoje zaangażowanie w zapewnianie producentom i zespołom atrakcyjnych możliwości konkurowania w IMSA WeatherTech SportsCar w oparciu o zrównoważony model biznesowy.
Priorytetem dla IMSA jest to, aby przyszłe regulacje były spójne z podstawowymi elementami i filozofią, dzięki którym nasza istniejąca platforma odniosła taki sukces.
Pozostajemy zaangażowani w nasze strategiczne partnerstwo z ACO na rzecz przyszłego rozwoju i sukcesu wyścigów samochodów sportowych na całym świecie. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)