Nowość w tym roku w GTLM/GTE, BMW M8, aby zdobyć pierwsze laury w tej kategorii, musiało poczekać do sierpnia. A jeśli samochody śmigłowe pojawią się na torze Silverstone na 6 godzin wliczając... WECThe M8 od Zespołu RLL pokazał dobrą formę na torze VIRginia International Raceway w IMSA.
W pierwszej części wyścigu BMW nr 25 Alexandra Simsa i Connora de Phillippi zostało ukarane przejazdem po kontakcie z Fordem GT nr 66 Dirka Müllera i Lexusem RC F GT3 – 15GT Racing z numerem 3.
@alexandraszewska #25 M8 GTE nawiązuje kontakt z GTD Lexusem po wyjechaniu z toru. Spada o jedną pozycję na 5. Gromadzi karę za przejazd. #VIR #BMWMotorsport #BMWM8GTE #MISJA8 #michelinVIR
— BMWUSA Motorsport (@BMWUSARacing) 19 sierpnia 2018 r.
Jednak pod koniec wyścigu Sims skorzystał z niecodziennej strategii, zatrzymując się niecałe 30 stóp od końca wyścigu i wydostając się na powierzchnię z około XNUMX sekundami przewagi nad Janem. Magnussen (Korweta C7.R nr 3).
Prowadzenie, które Brytyjczyk uda się perfekcyjnie zdobyć pod szachownicą przed duetem Magnussen – Garcia i drugim z numerem 8 BMW M24 – Team RLL w składzie Jesse Krohn i John Edwards.
Ford GT nr 66 – Chip Ganassi Racing Joey’a Handa i Dirka Müllera zajął 4. miejsce i uratował honor klanu niebiesko-owalnego, numer 67 Westbrook – Briscoe, długi lider, odnotował spowolnienie postępów ze względu na prawdopodobny problem ze sprzęgłem .
Laurens Vanthoor et Earl Bamber hissent la meilleure Porsche 911 RSR n°912 au 5e rang, après avoir connu une entame de course compliquée, avec un contact avec la Corvette n°4, cette dernière partant en tête-à-queue dans l’herbe.
Kilka metrów dalej przebicie opony spowodowało, że Bamber upadł na trawę i jeśli Nowozelandczyk zdołał ponownie wystartować, został przeprowadzony przez pojazd za spowodowanie pierwszego kontaktu z Corvettą.
Koniec z sukcesami Porsche 911 RSR nr 911 Patricka Pileta i Nicka Tandy’ego. Kiedyś prowadząc wyścig, Tandy został zmuszony do zatrzymania się na poboczu toru, a z samochodu wydobywał się dym.
W GTD napięcie trwało do samego końca, ale zwyciężył Lexus RC F GT3 – 14GT Racing nr 3 Dominika Baumanna i Kyle’a Marcellego przed Porsche 911 GT3 R – Wright Motorsports nr 58 Patricka Longa, współpracownika Christiny Nielsen i autor wyprzedzenia na ostatnim okrążeniu Acurą NSX nr 86 Katherine Legge i Alvaro Parente.
Pełną relację z zawodów VIRginia International Raceway znajdziesz w numerze AUTO 2179tygodniowo, dostępny od jutra wieczorem w wersji cyfrowej i od tej środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)