Z dala od europejskiego chłodu, w gorącym słońcu Florydy różni producenci spotkali się w Daytona, aby przetestować przedsezonowe modeleIMSA oraz 24-godzinny Daytona (28-29 stycznia). AUTOhebdo oferuje Ci swoje wrażenia i niedyskrecje z padoku.
Ze wszystkich producentów obecnych w GTP tak właśnie jest Porsche który jako pierwszy wyruszy na tor we wtorek rano ze swoimi dwoma modelami 963 obecnymi na Florydzie. Jak się domyślaliśmy ze zdjęć opublikowanych z poprzedniego testu niemieckiej marki na torze Homestead-Miami Speedway, oba prototypy mają dwa różne malowania, które wyróżniają je na torze: jedno przeważnie białe, a drugie czarne. Acura i Cadillac potrzebowały trochę więcej czasu na opuszczenie alei serwisowej.
BMW goni czas
Wayne Taylor Racing i Meyer Shank Racing miały trudności z połączeniem okrążeń z powodu różnych problemów technicznych. Po stronie WTR szczególnie winne było radio. Uderzająca czarna barwa noszona przez Acura ARX-06 nr 10 nie jest tą, którą będzie nosić w tym sezonie. Rzeczywiście powinna odzyskać trochę błękitu, ale według nowej kombinacji Filipe Albuquerque powinien on być ciemniejszy niż kolor z poprzedniego sezonu. Numer 60 Meyer Shank Racing ma swoje ostateczne barwy.
Jedyny wyścigowy prezent BMW większość czasu spędza w garażu rozłożony na części. Bawarska marka wykorzystuje krótki czas pozostały do rozpoczęcia sezonu i dopiero we wtorek uruchomiła prototyp testowy. AUTOhebdo dowiedziało się również, że drugie BMW M Hybrid V8 zaplanowane na kolejny sezon IMSA jest obecnie w budowie w Indianapolis. Niemiecki producent ma nadzieję, że w przyszłym tygodniu odbędzie się pierwszy przejazd tego drugiego samochodu.
GT3 obecne dla równowagi wydajności
W ciągu tych dwóch dni LM P2 prowadzą także trzy zespoły, w tym TDS Racing, ale także Tower Motorsport z Josefem Newgardenem. Należy również zwrócić uwagę na obecność Francuza podczas tych dwóch dni z Paulem-Loupem Chatinem w garażu PR1 Mathiasen Motorsport, chociaż nie ogłoszono jeszcze udziału drużyny Habs w podwójnej rundzie na Florydzie.
W GT trzy samochody wygładzają asfalt w ciągu tych dwóch dni: Porsche 911 GT3 R firmy Pfaff Motorsport z Klausem Bachlerem, Ferrari 296 GT3 AF Corse z Andreą Bertolini i Toni Vilander, a także Lamborghini Huracán GT3 EVO2 firmy Iron Lynx, a nie z Romain Grosjean, ogłosił w ten wtorek nowym kierowcą włoskiego producenta, który zadebiutuje Taurusem w 24-godzinnym wyścigu Daytona 2023, ale jego przyszły kolega z zespołu, Andrea Caldarelli. Trzy nowe samochody, których poziom osiągów nie został jeszcze określony, aby ustalić Bilans Osiągów. Stąd ich obecność podczas tych testów.
CZYTAJ TAKŻE > Romain Grosjean: „Reprezentowanie Lamborghini to powód do dumy”
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)