„Bus Bro” (nazwany na cześć serii filmów opublikowanych na YouTube przez Scotta McLaughlina i Josefa Newgardena) nie miał szczęścia w Daytona.
Samochód nr 8 z Tower Motorsport ledwo ukończył jedno okrążenie z podwójnym zegarem na Florydzie, kiedy w zwolnionym tempie wrócił do boksów, pozostając tam przez około dziesięć okrążeń. Połączenie butelki z wodą wyciekło na skrzynkę elektroniczną Oreca 07, którą obydwaj piloci IndyCar podziel się z Johnem Farano i Kyffinem Simpsonem na Florydzie.
« Złączka butelki z wodą wyciekła do ECU znajdującego się pod radiem i spowodowała jego eksplozję, powiedział McLaughlin na planie NBC Sports, oficjalnego nadawcy wyścigu w Stanach Zjednoczonych. Zanim odzyskaliśmy samochód, straciliśmy kilka okrążeń, a między momentem, w którym zorientowaliśmy się, na czym polega problem, a momentem, w którym go naprawiliśmy, straciliśmy jeszcze więcej. Szkoda, ale nigdy się nie poddaje. »
Pomimo tej odporności nie był to koniec nieszczęść Tower Motorsport. W nocy John Farano obrócił się po zetknięciu z meyer Shank Racing Acura ARX-06 prowadzonym przez Simona Pagenauda. Francuz został ostrzeżony o konsekwencjach tego manewru.
« Myślałem, że to Newgarden (jego były kolega z drużyny Penske w IndyCar. Przyp. wydawcy), powiedział ironicznie Pagenaud, który uzasadnił wypadek nieporozumieniem z Johnem Farano. Zawahał się, czy wyprzedzić samochód przed nim i zaoferował mi lewy bok. Więc pojechałem na zewnątrz, a on zwolnił hamulec i uderzył mnie w plecy. Szczerze mówiąc, to, co się stało, było dla mnie mylące, ponieważ widziałem, jak się kręcił w lusterku wstecznym. »
Tower Motorsport nigdy nie zdołał zregenerować swoich okrążeń i traci do lidera w swojej kategorii sześć godzin, a do końca 3-godzinnego wyścigu Daytona 30 pozostało niecałe 24 godziny i 2023 minut.
CZYTAJ TAKŻE > Śledź na żywo 24 Hours of Daytona
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)