R15 są już szybsze

Już pierwszego dnia wstępnych testów na torze Sebring na Florydzie prototypy Audi pokazały, że są bardzo wydajne, dominując nad Peugeotami i Acurami.

opublikowany 19/03/2009 à 12:22

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

R15 są już szybsze

Nowe Audi R15 i Peugeot Dzisiaj po raz pierwszy 908 zmierzyło się na torze podczas testów przygotowawczych do 12-godzinnego wyścigu w Sebring, który odbędzie się w ten weekend. Jeśli chodzi o rejestrowane czasy, sytuacja wydaje się być odwrotna w porównaniu z zeszłym sezonem, gdyż niemiecki prototyp okazał się znacznie szybszy od swojego wielkiego rywala.

Załoga Allana McNisha, Toma Kristensena i Dindo Capello ustanowiła najlepszy czas 1:43:596, podczas gdy druga załoga R15, w skład której wchodzili Marco Werner, Lucas Luhr i Mike Rockenfeller, zakończyła dzień tuż za nim, nieco ponad pół sekundy.

Osiągi Audi rozwiały zatem ostatnie wątpliwości, które je ciążą, jasne jest, że R15 to samochód dobrze wykonany, szybki i niezawodny. Wydaje się, że nowe zasady mające na celu zmniejszenie wydajności zostały już zniwelowane pracą inżynierów.

Pierwszy Peugeot to numer 8, autorstwa Stéphane’a Sarrazina, Francka Montagny’ego i Sébastiena Bourdais, ale to 1??406 za wiodącym Audi. Załoga Christiana Kliena, Nicolasa Minassiana i Pedro Lamy'ego zajmuje czwarte miejsce ze stratą 1 osób.

Dziesięć tysięcznych za nami znajduje się Acura ARX-02A zespołu De Ferran Motorsports, a następnie Highcroft Racing. Nie trzeba dokładnie studiować grafiku, aby zrozumieć, że najszybsza osoba za kierownicą Acury jest pewna Simona Pagenauda, ten ostatni zbliżał się nawet do jednej dziesiątej najlepszego Peugeota i zaledwie jednej setnej drugiego, tuż za nim uplasował się David Brabham.

Dyson Racing Lola-Mazda była dzisiaj jedyną LMP2 na torze, ponieważ Fernandez Racing i jej Acura ARX-01B nadal nie wzięły udziału w tych testach.

W GT1 na dobrej drodze były dwie Corvette, natomiast w kategorii GT2 – trzy Ferrari dominują w rankingach, a Advanced Engineering jest na szczycie.

W GT1 Corvette zgromadziły okrążenia po 35 każda i jest to C6.R. Numer 3 w końcu uzyskał najlepszy czas, podczas gdy w GT2 władzę przejęły Ferrari. Rzeczywiście, trzy F430 znajdują się wśród pierwszych czterech, Gimmi Bruni i Advanced Engineering wyprzedzają o 408 tysięczne Porsche 911 RSR firmy Farnbacher-Loles Racing. Za nimi podążają dwa samochody Risi Competizione, mimo że ten ostatni przejedzie w sumie tylko osiem okrążeń. BMW M3 wpadły w zasadzkę na piątym i szóstym miejscu, tuż przed Porsche z numerem 45 Flying Lizard, które kończy wyścig na siódmej pozycji po powolnym przebiciu lewego przodu.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz