IMSA uruchamia serię internetową: „Wygraj weekend”

Podobnie jak WEC, IMSA będzie miała swój serial internetowy w 2023 roku. „Win the Weekend” będzie się składał z ośmiu odcinków, z czego pierwszy jest już dostępny.

opublikowany 19/01/2023 à 14:02

Walenty GLO

0 Zobacz komentarze)

IMSA uruchamia serię internetową: „Wygraj weekend”

Od czasu hitowego serialu Netflix poświęconego Formuła 1, „Drive to Survive”, posiadanie własnej wersji stało się niemal obowiązkiem. Nie liczymy już odmian gatunku, także poza sportami motorowymi, a po „ WEC Full Access” poświęconej Mistrzostwom ŚwiataWytrzymałość FIA, to jestIMSA który uruchamia swój własny na swoim oficjalnym kanale YouTube.

„Win the Weekend” prezentowany jest zatem w formie dokumentu składającego się z ośmiu części. Pierwszy odcinek jest już dostępny poniżej, a pozostałe będą emitowane przez cały sezon. Ten pierwszy odcinek, wyprodukowany przez agencję projektowania motoryzacyjnego Tangent Vector i przy wsparciu Michelin, oferuje wyjątkową perspektywę wszystkiego, co zostało zrobione, aby przygotować nowe GTP na swój wielki debiut podczas 24-godzinnego wyścigu Daytona 2023 (28–29 stycznia ).

Odcinek 2 zostanie wyemitowany 13 lutego i będzie dotyczył podwójnego zegara na Florydzie. W przyszłych odcinkach zespoły i kierowcy będą śledzić resztę tego ćwiczenia.

« Ta seria dokumentów daje fanom bezprecedensowy dostęp do wewnętrznego działania zespołów i producentów GTP, którzy poświęcili niezliczone godziny na rozwój tej wyczekiwanej nowej klasy prototypów mistrzowskich, powiedział David Pettit, wiceprezes ds. marketingu IMSA. Dzięki „Win the Weekend” IMSA dotrze do nowych odbiorców zainteresowanych tymi najnowocześniejszymi samochodami wyścigowymi – i ogólnie do IMSA – przez cały sezon 2023. Wszyscy w IMSA chcielibyśmy podziękować naszemu partnerowi Michelin za wsparcie tego wydarzenia projekt. »

« Jako sponsor IMSA Michelin widzi wielką szansę w programie „Win the Weekend”, wyjaśnia Katelyn Berry, wiceprezes ds. marketingu w Michelin North America, Inc. Nasze badania pokazują, że istnieje duży potencjał wzrostu liczby fanów IMSA, gdy ludzie mają kontakt z mistrzostwami. Przy tak wielu kultowych markach motoryzacyjnych, wielu kategoriach wyścigów odbywających się w ten weekend i prawdziwych innowacjach na torze-szosie, w tym oponach Michelin, IMSA ma tak wiele do zaoferowania. Opowiedzenie historii za pomocą tego filmu dokumentalnego pomoże otworzyć drzwi nowym ludziom, a jednocześnie pozwoli obecnym fanom poczuć silniejszą więź ze swoimi ulubionymi zespołami i kierowcami. »

Obejrzyj pierwszy odcinek Win the Weekend poniżej:

CZYTAJ TAKŻE > Do 61-godzinnego wyścigu Daytona 24 zgłosiło się 2023 samochodów

Walenty GLO

Dziennikarz. Reporter rajdowy (WEC, IMSA, ELMS, ALMS) i czasami F1 lub IndyCar.

0 Zobacz komentarze)