Przed klasyfikacją generalną wcześniej finałIMSA 2010 autorstwa Petita Le Mans Dane Cameron i Juan Pablo Montoya (Acura ARX-05 nr 6 – Acura Team Penske), Felipe Nasr i Pipo Derani (Cadillac DPi-VR nr 31 – Action Express Racing) wystartują jutro z pole position w Gruzji.
Felipe Nasr był najszybszy w sesji kwalifikacyjnej, pokonując swoje najlepsze okrążenie w czasie 1'08"457, co pozwoliło trio utworzonemu z Deranim i Erikiem Curranem, trzecim kierowcą ostatniej rundy mistrzostw, wystartować z czołówki pola startowego .
Trio wyprzedza Ricky'ego Taylora – Helio Castronevesa – Graham Rahal (Acura ARX-05 nr 7 – Acura Team Penske) przez 0″141 i drugi Cadillac DPi-VR nr 5 – Action Express Racing Joao Barbosy – Mike'a Conwaya – Filipe Albuquerque.
Cameron i Montoya wspierani w Petit Le Mans przez Simona Pagenaudawystartuje z czwartej pozycji po porażce różnicą ponad trzech dziesiątych. Pierwszą piątkę uzupełnia pierwsza Mazda RT5-P nr 24 – Mazda Team Joest of Oliver Jarvis – Tristan Nunez – Timo Bernhard przed siostrzanym samochodem nr 77 Oliviera Pla – Jonathan Bomarito – Harry Tincknell.
Matthieu Vaxivière, który wspiera Rengera van der Zande i Jordana Taylora w Cadillacu DPi-VR z numerem 10 – WTR, wystartuje z 9. pozycji, dwa miejsca przed Tristanem Vautierem, kolegą z drużyny Mishy Goikhberga i Juana Piedrahity (Cadillac DPi z numerem 85) -VR – JDC-Miller).
W LM P2 Cassels – Masson – Evans (nr 07 Oreca 38 – Performance Tech Motorsports) zdobył pole position i zajął 11. miejsce w sesji, dwa miejsca przed Nissanem DPi z numerem 54 – CORE Autosport of Romain Dumas – John Bennett – Colin Brauna.
James Calado jednym tchem
Wracając do peletonu GTLM na ostatnią rundę 2019 roku, Ferrari 488 nr 62 – Risi Competizione mocno uderzyła w kwalifikacjach, a pole position zdobył z czasem 1'15″639 Jamesa Calado.
Brytyjczyk, który w ten weekend rywalizuje z Alessandro Pier Guidi i Danielem Serrą (zwycięskie trio w Le Mans w GTE Pro), ma 63 tysięczne przewagi nad styczniową Corvette C7.R nr 3. Magnussen – Antonio Garcia – Mike Rockenfeller.
Jesse Krohn – John Edwards – Philipp Eng placent la première BMW M8 n°24 – Team RLL en troisième position de la catégorie à 0″145. Suivent la première Porsche 911 RSR n°912 leader du championnat d’Earl Bamber – Laurens Vanthoor – Mathieu Jaminet et la première Ford GT n°66 – Chip Ganassi Racing de Sébastien Bourdais – Joey Hand – Dirk Müller.
Frédéric Makowiecki – Patrick Pilet – Nick Tandy (Porsche 911 RSR nr 911) zajął 7. miejsce w tej kategorii.
Trio Sellers – Lewis – Seefried zdobyło pole position w GTD za kierownicą nr 3 – Paul Miller Racing Lamborghini Huracan GT48 Evo.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)