Sébastien, jakie są Twoje odczucia po zdobyciu pole position?
Od początku spotkania mieliśmy naprawdę mocny samochód. Pierwsze okrążenie przejechałem spokojnie i widziałem, że zrobiłem 1:45, ale potem już nigdy nie byłem w stanie przejechać takiego okrążenia, bo bardzo szybko traciłem tył. W niektórych sektorach było trochę lepiej, ale podczas długich przejazdów będziemy musieli utrzymać opony. Nie spodziewaliśmy się, że samochód będzie tak szybki.
Jak wyjaśnisz, że samochód jest tak dobry?
Wszystkie miejskie i wyboiste tory, takie jak Sebring, są korzystne dla Cadillaca. Ponieważ jest to samochód mniej wrażliwy na zmiany wysokości w porównaniu do Acury, który wymaga jazdy po płaskiej powierzchni i utrzymywania się na podłożu. Co tutaj jest nadal trudne do zrealizowania. Podsumowując, jest bardziej elastyczny i naprawdę sprawdza się w tego typu warunkach. Dlatego musimy wykorzystać naszą przewagę tutaj.
Martwisz się o ruch na trasie wyścigu?
Jest oczywiście znacznie trudniejszy do zarządzania pod względem ruchu, ponieważ jest znacznie węższy i wyboisty. To nie Daytona, gdzie ponad połowę czasu spędzasz łatwiej atakując samochody na owalu. Tutaj sytuacja często się odwraca i pojawia się wiele niepewności. Tam znajdziemy się z paczką 28 samochodów w GT, gdzie wcześniej mieliśmy GTLM i GT3. Jest to trudne do osiągnięcia i z konieczności musimy podjąć większe ryzyko.
CZYTAJ TAKŻE > 12 godzin w Sebring – Kwalifikacje: Sébastien Bourdais i Cadillac na pole position
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)