Decydując się na połączenie prototypów Daytona z LM P2 i innymi DeltaWingami w najwyższej kategorii Mistrzostw United SportsCar Championship,IMSA podjął się bardzo skomplikowanej misji. Rzeczywiście, aby każdy z tych trzech samochodów o bardzo różnej konstrukcji miał równe szanse na zwycięstwo, organy zarządzające czują się zobowiązane do ustanowienia Bilansu Osiągów.
Wciąż nieopublikowany oficjalnie, AUTOhebdo ujawnia przegląd w swoim numerze 1928 (dostępny tutaj w wersji cyfrowej i we wszystkich kioskach). Według naszych informacji, oto główne punkty Bilansu wydajności pomiędzy prototypami LM P2 i Daytona na rok 2014 za Atlantykiem. Oczywiście zmiany są możliwe, delikatnie mówiąc, gdy samochody znajdują się w bezpośredniej konfrontacji na torze.
LM P2: 60 kg balastu (lub więcej jeśli pierwsze wyniki wskażą taką potrzebę) i regulacja kołnierzy silnika.
Prototyp Daytony: Poprawa dopuszczalnych osiągów + przyjęcie zestawu aerodynamicznego + przyjęcie systemu kontroli trakcji + zwiększenie siły docisku.
Przypominamy, harmonogram United SportsCar Championship został zaprezentowany w ubiegły piątek w Austin, z okazji przedostatniej rundy Amerykanina Le Mans Seria.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)