USC – 12 Hours of Sebring H+6 – Ekstremalna prędkość na czele

Po bardzo nierównej pierwszej połowie wyścigu Ryan Dalziel (Extreme Speed ​​​​Motorsport) na razie dominuje w 12-godzinnym wyścigu w Sebring.

opublikowany 15/03/2014 à 20:52

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

USC – 12 Hours of Sebring H+6 – Ekstremalna prędkość na czele

Wygląda na to, że 12-godzinny wyścig w Sebring tak naprawdę nie chce się rozpocząć. Po 6 godzinach wyścigów Sebring wygląda jak wyścig eliminacyjny, ponieważ było wiele wyjazdów (szczególnie w GTLM i PC z czerwoną flagą spowodowaną wypadkiem Davida Ostelli na Performance Tech Motorsport ORECA FLM09) lub problemów mechanicznych. Jest to szczególnie widoczne w GTLM, gdzie wszyscy wielcy faworyci przeszli przez różne awatary. Najpoważniejszy z nich, wyjazd Matteo Malucellego na Ferrari z kolei Risi Competizione nr 1. Jeżeli 458 Italia została już poważnie uszkodzona po lewej stronie podczas tej wycieczki terenowej, Malucelli próbował ponownie wystartować i spowodował zawalenie się na wyjściu z pierwszego zakrętu, z którego Porsche nr 30 NGT, który uderzył w Ferrari jadące z bardzo małą prędkością. W wyniku zamieszania BMW Z4 nr 56 zespołu RLL również zostało uderzone w lewy przód. Wcześniej oficjalna Corvette C7.R nr 3 Corvette Racing miała problemy z przodem samochodu, a Porsche 911 RSR Porsche North America nr 911, w którym wsiada Patrick Pilet, nie było w stanie ominąć komputera PC w cierpienie i został zmuszony do powrotu do boksów w celu naprawy.

Prototypy nie zostały oszczędzone. Jeśli kierowcy Corvette z Action Express Racing i Riley-Fords z Ganassi od początku zamienili się przywództwem w wyścigu, Muscle Milk Racing doświadczyło problemów ze skrzynią biegów w ORECA-Nissan z Luhr-Graf-Mardenborough. Kolejne nieszczęście dla Corvette DP Spirit of Daytona z wadliwym czujnikiem przyspieszenia.

Do tego stopnia, że ​​po 6 godzinach ścigania i po przerwie w toku nadal należnej do wypadku Alexa Taglianiego, to HPD ARX-03b nr 1 w Extreme Speed ​​​​Motorsport prowadzony przez Ryana Dalziela, który wyprzedza Corvette DP Sébastiena Bourdais, autor tyczki i wspaniały manewr podczas jednego z wielu startów. OAK Racing zajmuje 3. miejsce ze swoim Morganem-Nissanem w rękach Alexa Brundle’a, przed Ganassim Riley-Fordem nr 02 należącym do Tony’ego Kanaana i Simona Pagenauda na drugim HPD ARX-03b z Extreme Speed ​​​​Motorsport 5.

W GTLM, po różnych przygodach, które przerywały tę kategorię, na czele znajduje się Porsche 911 RSR z numerem 912 z Porsche North America prowadzone przez Jörga Bergmeistera. Patrick Pilet w siostrzanym samochodzie jest 40. Na PC dominuje Core Autosport z Colinem Braunem, natomiast w GTD na czele znajduje się Ferrari 458 Italia ze Scuderia Corse prowadzone przez Jeffa Westphala. Deltawing jest 47.

0 Zobacz komentarze)