USC – Bilans wydajności GT w Daytona

Organizatorzy USC opublikowali bilans wydajności GTLM i GTD dla 24-godzinnego wyścigu Daytona.

opublikowany 23/12/2014 à 18:49

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

USC – Bilans wydajności GT w Daytona

IMSA, opublikowano strukturę zarządzającą USC tymczasowy Bilans Wykonania dotyczący GTLM i GTD w 24-godzinnym wyścigu Daytona (Floryda), który odbył się 24 i 25 stycznia. Każdy samochód będzie miał określone funkcje w celu uzyskania stałych osiągów, ale większość GTLM uzyska przyrost mocy. BOP zostanie zastosowany podczas testów Roar Before the Rolex 24, które odbędą się w dniach 9–11 stycznia.

BOP GTLM

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Aston Martin Vantage GTE odnotują wzrost masy o 25 kg, ale będą miały w szczególności poszerzony o 0,6 mm kołnierz wlotu powietrza i będą dopuszczone do montażu specjalnego splittera w Le Mans.

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Ferrari 458 Italia będzie miał kołnierz poszerzony o 0,3 mm i może mieć tylny błotnik obniżony o 5 cm.

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory BMW Z4 GTE zyska 25 kg i będzie miał o 0,3 mm szerszy kołnierz. To samo w przypadku Corvette C7R, z wyjątkiem kołnierza poszerzonego o 0,6 mm.

Po zwycięstwie w kategorii w Daytona na motocyklu nr 911 z Patrickiem Piletem, Nickiem Tandym i Richardem Lietzem, Porsche 911 XNUMX XNUMX XNUMX RSR jako jedyne zostaną ukarane kołnierzem zmniejszonym o 0,3 mm. Jeszcze przytyją 5kg.

GTD BOP

Zwycięstwo w GTD podczas podwójnej rundy Ferrari nr 555 Level 5 Motorsports na Florydzie, w którym uczestniczyli Scott Tucker, Bill Sweedler, Townsend Bell, Jeff Segal i Alessandro Pier Guidi, nie ukarało zespołu F458 Włochy GT3. Ci ostatni stracą 15 kg i zobaczą wzrost maksymalnej prędkości o 100 obr./min. Z drugiej strony podwozie musi posiadać homologację FIA GT3.

Ciężar BMW Z4 GT3 zostanie zmniejszona o 50kg w porównaniu do tego sezonu. TO Vantage V12 GT3 zostanie ukarany karą 9 kg. TO Audi R8 LMS ultra spowodują, że ich kołnierz wzrośnie o 5,7 mm. TO Żmija GT3-R i Porsche 911 GT Ameryka będą miały jedynie niewielkie modyfikacje.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz