Podczas gdy drugi wyścig USC (United SportsCar Championship) 2014 odbędzie się w Sebring na Florydzie w dniach 12–15 marca, kierownicy techniczni nowych mistrzostw Ameryki będą pracować nad modyfikacją bilansu osiągów (BoP). Według Scota Elkinsa, odpowiedzialnego za regulacje techniczne i wiceprezesa dsIMSAbędzie to miało wpływ na kategorie DP (Daytona Prototype) i samochody oparte na LMP2, ponieważ będą one korzystać z pakietu aerodynamicznego zapewniającego większą siłę docisku niż pakiet stosowany w Daytona w ciągu 24 godzin.
„Postaramy się uzyskać wynik przed testami w Sebringu, aby każdy mógł przeprowadzić testy przed wyścigiem. » Elkins mówi Sportscar365.com. „W idealnym świecie chcielibyśmy móc założyć BoP przed testami i mieć go na sobie podczas wyścigu. Kategorie GT Daytona i GT Le Mans różnią się, ponieważ nie mamy w tych samochodach pakietu o niskim docisku. Zobaczymy, ale nie będziemy definiować nowego pakietu aerodynamicznego, jak to zrobimy w przypadku prototypów. »
Nowe funkcje tego BoP spodziewane są podczas pierwszych testów poprzedzających Sebring, które odbędą się 20 i 21 lutego.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)