Automobile Club de l'Ouest i Międzynarodowe Stowarzyszenie Sportów Motorowych (organizator USC) ogłosiły przedłużenie swojej umowy na kolejne sześć lat tuż przed rozpoczęciem 12-godzinnego wyścigu w Sebring (Floryda) dziś po południu w południe. Umowa ta będzie obowiązywać do końca sezonu 2020.
USC dostosuje się do nowych przepisów w 2017 roku dla LMP2, który będzie miał tylko jeden silnikprzeciwko prototypom Daytona. GT Le Mans przepisy zostaną dostosowane w 2016 r. GT Daytona zostanie w tym samym roku zastąpiona kategorią odpowiadającą przyszłym przepisom FIA GT3.
„To partnerstwo ułatwi najlepszym zespołom rywalizację w 24-godzinnym wyścigu Le Mans, a zespoły Prototype i GT będą mogły dołączyć do nas podczas tak prestiżowych wydarzeń, jak 24-godzinny wyścig w Daytona czy 12-godzinny wyścig w Sebring”., podkreślił Jim France, prezesIMSA.
„Dla ACO istotne było, aby ten strategiczny sojusz pozwolił na rozpoczęcie harmonizacji LMP2 i GTLM, aby zapewnić nam długoterminową widoczność dla zespołów wytrzymałościowych”– stwierdził Pierre Fillon, prezes ACO.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)