USC – Chip Ganassi Racing odzyskuje zwycięstwo w Daytona

Pokonany w zeszłym roku przez Action Express Racing, zespół Chip Ganassi Racing w tym roku powraca na Victory Lane dzięki załodze Dixon – Kanaan – McMurray – Larson.

opublikowany 25/01/2015 à 20:38

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

USC – Chip Ganassi Racing odzyskuje zwycięstwo w Daytona

To zwycięstwo z akcentami NASCAR et IndyCar co zaoferowała załoga Scotta Dixona? Kyle’a Larsona? Tony Kanaan i Jamie McMurray w Chip Ganassi Racing z okazji 24 godziny Daytony, pierwsza runda Mistrzostw United Sportscar Championship 2015. Kwartet Riley-Ford DP nr 02 przejął ostateczną kontrolę nad wyścigiem po ostatnim pit stopie, po trójstronnej walce na koniec wyścigu z Corvette DP z the Wyścigi Wayne'a Taylora Jordana i Ricky'ego Taylora, w asyście Maxa Angelelliego i siostrzanego samochodu„Wyścigi ekspresowe akcji zwycięskiego trio w 2014 roku, Sébastien Bourdais, Joao Barbosa i Christian Fittipaldi.

Ostatnia przerwa w wyścigu dwadzieścia minut przed zakończeniem imprezy, spowodowana wyjazdem Oreca FLM09 nr 54 z CORE Autosport, ówczesnego lidera na PC, spowodowała ostateczny restart, który mógł doprowadzić do ostatecznej walki o zwycięstwo, ale Corvette Wayne Taylor Racing nr 10 musiała wrócić do boksów, ponieważ Jordan Taylor przekroczył maksymalny dozwolony czas za kierownicą bez przerwy. To błędne obliczenie zepchnęło Corvette DP z Bourdais na drugą pozycję na mecie.

w GTLM, Corvette wygrywa dzięki C7.R nr 3 Antonio Garcii – styczeń Magnussen i Ryana Briscoe. BMW Z4 nr 25 zespołu RLL Dirka Wernera, Augusto Farfusa, Billa Auberlena i Bruno Spenglera oraz druga Corvette Simona Pagenauda, Tommy Milner i Oliver Gavin uzupełniają podium, a Porsche Oficjalne 911 przeżyło skomplikowany wyścig, w którym doszło nawet do wypadku pomiędzy obydwoma samochodami.

W kategorii PC dominowały #09 Oreca FLM52 z PR1/Mathiasen Motorsports Tom Kimber-Smith – Andrew Palmer – Andrew Novitch i Mike Guasch który zwyciężył, korzystając z wyjścia nr 54, który od dawna dominował w imprezie. Drugie miejsce zajęli zawodnicy BAR16 Motorsports nr 1: Johnny Mowlem – Tom Papadopoulos – Tomy Drissi – Brian Adler i Martin Plowman.

Ostatecznie GTD wygrało Dodge Viper nr 93 Riley Motorsports Dominika Farnbachera – Bena Keatinga – Al Cartera – Kuno Wittmera i Camerona Lawrence’a przed Alex Job Racing Porsche 911 GT America Shane’a Van Gisbergena – Coopera MacNeila – Leha Keena i Andrew Davisa oraz Dempsey/Wright Motorsports 911 GT America Phillipa Eng – Patricka Dempseya – Jana Heylena – Madison Snow. Nic Ferrari zajął miejsce na podium, mimo że w czołówce znajdował się model nr 458 63 Italia.

Pełną relację z 24-godzinnego dziennika Daytona, sporządzoną przez naszego specjalnego korespondenta na Florydzie, znajdziesz w numerze 1996 AUTOhebdo, dostępną od jutrzejszego wieczoru w wersji cyfrowej i od środy w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz