USC – Wayne Taylor Racing o włos pokonał Detroit

Wayne Taylor Racing zwyciężył za kierownicą Corvette DP nr 10 Ricky'ego i Jordana Taylorów po zapierającym dech w piersiach finiszu. Scuderia Corsa wygrywa w GTD z Balzan-Westphal.

opublikowany 31/05/2014 à 20:37

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

USC – Wayne Taylor Racing o włos pokonał Detroit

Impreza Belle Isle Park, która odbyła się w Detroit, gościła pojazdy LMP2 i GTD jedynie przez 1 godzinę 40 wyścigów, ale przerwy w wyścigu nadal znacznie ograniczyły konkurencję. Dlatego też ostatnie okrążenia zakończyły się sprinterem, podczas którego Wayne Taylor Racing zwyciężył za kierownicą Corvette DP Ricky'ego i Jordana Taylorów. Pomimo oporu Ricky'ego Taylora wobec Action Express Racing Corvette DP prowadzonej przez Joao Barbosę, numer 5 był w stanie objąć prowadzenie w wyścigu, zanim spadł z rankingów po przebiciu opony po kontakcie podczas wyprzedzania na ostatnim okrążeniu.

Pomimo dużego uderzenia w ścianę, Ricky Taylor zdołał utrzymać przewagę nad Spirit of Daytona z numerem 90 prowadzonym przez Richarda Westbrooka, aby zapewnić sobie zwycięstwo, które pozwoliło załodze #10 z siedmioma punktami objąć prowadzenie w mistrzostwach przed Action Express Racing. Oak Racing skorzystało z okazji i stanęło na podium za kierownicą Oak Racing Morgan-Nissan prowadzonym przez Oliviera Pla i Gustavo Yacamana.

Walka była szczególnie zacięta również w GTD, ale Alessandro Balzanowi udało się utrzymać stery drugiej kategorii i zwyciężyć w Ferrari z numerem 63 Stabilny Corsa z przewagą dwóch dziesiątych Porsche 911 GT America należące do zespołu Alex Job Racing prowadzone przez Iana Jamesa i Mario Farnbachera, a Audi R8 LMS ultra z numerem 48 Paul Miller Racing, w którym jeżdżą Christopher Haase i Bryce Miller, stanęło na podium niecałe pół sekundy za nim.

Zapoznaj się z raportem z USC w Detroit w numerze 1963 AUTOhebdo, dostępnym od wtorku w wersji cyfrowej na wszystkich platformach i od środy w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz