Z nią Ligier JS P2 z silnikiem Hondy który w tym sezonie zastępuje czcigodnego Riley-Forda używanego przez zespół od wielu lat, tzw Wyścigi Michaela Shanka wywarł na nim duże wrażenie Daytona w styczniu ubiegłego roku, zwłaszcza zdobywając pole position w podwójnej rundzie na Florydzie, rundzie otwierającej Mistrzostwa United Sportscar Championship 2015.
Jeśli prototyp Onroaka ostatecznie zajął 5. miejsce w swojej kategorii, po przeklasyfikowaniu Wayne Taylor Racing Corvette DP, jego osiągi zapewniły właściciela Mike'a Shanka. „Ustanowiliśmy nawet najszybsze okrążenie w wyścigu. To pokazuje, że potencjał jest duży. Musimy po prostu przekuć ten potencjał w rezultaty. Im bardziej przyzwyczaimy się do samochodu i im więcej się o nim dowiemy, tym lepsi będziemy. »
Mike Shank również nie może się doczekać powrotu do Sebring, które w 2014 roku okazało się trudne dla jego zespołu. „Zmiana konfiguracji Riley na 2014, z hamulcami, a nawet integracja silnika turbo z Fordem, była bardzo trudna i kosztowała nas czas. Nie byliśmy tak konkurencyjni, jak się spodziewaliśmy. Uważamy, że w tym roku z samochodem P2 jesteśmy tam naprawdę silni. »
12 godzin Sebringa, która będzie jednocześnie drugą rundą konkursu North American Wytrzymałość Kubek, wystąpią 21 marca.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)