USCC – Muscle Milk Pickett z ORECA 03-Nissan

Obecny zespół podwójnego mistrza ALMS nie ujawnił jeszcze swojego programu na 2014 rok, ponieważ koniec P1 zmusił go do przeglądu swoich planów. To właśnie z ORECA 03 drużyna Grega Picketta weźmie udział w nowych mistrzostwach TUDOR USCC.

opublikowany 19/12/2013 à 08:24

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

USCC – Muscle Milk Pickett z ORECA 03-Nissan

Koniec serii P1, zniesionej przezIMSA, zmusiło zespół Muscle Milk Pickett Racing do przeglądu wszystkich planów na rok 2014. Ostatecznie odchodzący podwójni mistrzowie ALMS pojawią się w USCC w Nissanie-ORECA 03 P2, który w zeszłym roku szczególnie błyszczał w kategorii LMP2 w WEC, Długodystansowe Mistrzostwa Świata FIA.

„To dla nas bardzo ekscytujące powitać firmę ORECA jako nowego partnera. » wyjaśnia Greg Pickett, właściciel stajni. „Po zdobyciu mistrzostwa ALMS P1 przez ostatnie dwa lata ważny był wybór partnera do nowej przygody TUDOR USCC, który pomoże nam kontynuować passę sukcesów, którą się cieszymy. Nasze zwycięstwa w ciągu ostatnich dwóch lat wynikają z naszej bardzo ścisłej współpracy z naszymi różnymi partnerami, czy to z HPD (Nota redaktora: Rozwój wydajności Hondy) czy nawet Michelina. Nasze zaangażowanie wraz z ORECA będzie identyczne. Hugues de Chaunac podziela tę samą wizję wyścigów w Stanach Zjednoczonych co ja, a to jest bardzo ważne. Kiedy masz tę pasję i ten poziom zaangażowania, z takiej współpracy może wyniknąć tylko dobro. Ostatecznie decyzja była dla nas łatwa. »

Muscle Milk Pickett Racing nr 6 będzie jedynym podwoziem reprezentującym zespół ORECA, ale Hugues de Chaunac chce wykorzystać je jako wizytówkę. „Nasz cel jest jasny: wygrywać klasyki takie jak Daytona, Sebring czy Petit Le Mans, jako konstruktor. » – wyjaśnia Francuz. „Pracujemy nad tym, aby oprócz ORECA-FLM03, które biorą udział w Prototype Challenge, w Stanach Zjednoczonych pojawiły się inne podwozia 09. 14 lat po zwycięstwie Viperem GTS nie mogę się doczekać, aż ponownie zobaczę nasze samochody w Daytona. To nowy etap w naszym amerykańskim rozwoju. »

Pojawienie się francuskiego P2 zwiększa liczbę prototypów do 13, które wezmą udział w 24-godzinnym wyścigu Daytona 25 i 26 stycznia. Jest sześć DP (Daytona Proto), sześć P2 i słynny DeltaWing. Za kierownicą ORECA znajdziemy Klausa Grafa, który powiedział „Nie mogę się doczekać powrotu do Nissana V8, który w przeszłości wygrał już tak wiele wyścigów. » Połączy siły z Lucasem Luhrem i wystartuje w Daytona od testów trwających od 3 do 5 stycznia podczas ROAR Before the 24 na torze na Florydzie.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz