USCC – Sébastien Bourdais błyszczy w Sebring

Za kierownicą Corvette DP nr 5 Action Express Racing Sébastien Bourdais ustanowił najlepszy czas drugiego dnia testów USCC w Sebring.

opublikowany 18/11/2013 à 18:11

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

USCC – Sébastien Bourdais błyszczy w Sebring

Dwudniowe testy USCC, które zakończyły się wczoraj w Sebring, były sceną pierwszej konfrontacji pomiędzy DP i LM P2, która będzie najważniejszą kategorią przyszłorocznych mistrzostw United SportsCar Championship. Ulepszony (dyfuzor, spojler, hamulce z włókna węglowego itp.) to prototyp Daytona, który ustanowił najlepszy czas z dwóch dni, w tym przypadku Action Express Racing Corvette DP. Wczoraj Sebastian Bourdais przejechał okrążenie w czasie 1'53'748, zastępując na szczycie hierarchii swojego kolegę z drużyny Joao Barbosę, na podstawie odniesienia z poprzedniego dnia, z czasem 1'53'266. Przypominamy, że Le Mans będzie wspierać Portugalczyka Joao Barbosę i Brazylijczyka Christiana Fittipaldiego w 24-godzinnym wyścigu w Daytona, 12-godzinnym wyścigu w Sebring oraz w Petit Le Mans.

„Wprowadzone modyfikacje naprawdę zmieniają odczucia, jakie mamy z samochodem, ale nie zmieniają jego charakteru, podkreśla nowy mieszkaniec KVSH Racing w IndyCar Seria. Ona jest szybsza. Myślę, że na torze Daytona zyskamy około trzech sekund. Dyfuzor naprawdę pomaga ustabilizować tył samochodu. Te samochody nie miały wcześniej dużego docisku, teraz mają go wyraźnie więcej. »

Na drugim miejscu w hierarchii, w 1'55"688, znajdujemy kolejną Corvette DP, firmę Marsh Racing. Ale nie ma wszystkich nowych rozwiązań, zaczynając od hamulców węglowych. DeltaWing jest trzeci z czasem 1'57"508 i wyprzedza pierwszego LM P2, a mianowicie HPD ARX-03b nr 02 Extreme Speed ​​​​Motorsports w 1'57"812. Ale nie był w stanie ustawić naprawdę znaczącego czasu po napotkaniu pewnych problemów mechanicznych. W marcu ubiegłego roku pole position LM P2 przypadło motocyklowi nr 03 HPD ARX-551b z zawodów Level 5 Motorsports z czasem 1:51"159. Najlepsze okrążenie w wyścigu uzyskał Greaves Motorsport Zytek Z11SN-Nissan z czasem 1:52"691. Jednakże trudno jest to porównać z różnymi warunkami na torze... i różnymi oponami, ponieważ wszystkie prototypy są obecnie wyposażone w opony Continental, podczas gdy najlepsze LM P2 w ALMS były wyposażone w opony Michelin.

Jako jedyny zgłoszony komputer LM PC, Oreca 09 FLM z Pickett Racing ustanowił piąty najlepszy czas drugiego dnia w 5'1"58, podczas gdy Viper GTS-R SRT był najszybszy z GT LM w 035' 2 »01. W GTD wyróżniał się także Viper, a mianowicie Riley SRT Viper GT619-R, który uzyskał czas 3'2"04. Razy za każdym razem szybciej niż te osiągnięte poprzedniego dnia.

Zawodnicy udali się teraz do Daytona, gdzie jutro i w środę odbędą się dwa nowe dni testów.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz