Wydaje się, że współpraca pomiędzy strukturami Iron Lynx i Proton Competition nabiera kształtu na rok 2023. Jak ogłoszono w AH nr 2384, oba podmioty powinny połączyć siły na kolejny sezonWytrzymałość, oba w WEC i WIĄZY. Konsekwencją tego byłoby odejście Żelaznej Damy Ferrari à Porsche. Le jour de test de d’après-saison de l’ELMS organisé lundi à Portimão (Portugal) semble confirmer cela puisque Sarah Bovy et Michelle Gatting ont roulé sur le circuit portugais avec une Porsche 911 RSR-19 de l’écurie allemande.
W teście do obu koleżanek z drużyny dołączyła Christina Nielsen. Należy pamiętać, że Duńczyk, który w tym sezonie ścigał się już dla Żelaznych Dam podczas 6-godzinnego wyścigu na Spa-Francorchamps w WEC, został sklasyfikowany przez FIA jako brązowy. Ciekawy fakt, który należy wziąć pod uwagę, ponieważ Sarah Bovy od 1 stycznia otrzyma awans na srebro. Dlatego też załoga Żelaznej Damy będzie musiała zostać przeszkolona na następny sezon poprzez włączenie do działań nowego brązowego pilota.
A co z Dorjan Pin W tym wszystkim? Niecały miesiąc przed testem debiutantów w Bahrajnie mistrz Trofeo Pirelli 2022 miał okazję po weekendzie zawodów zadomowić się w LM P2 w Premie w Algarve. Mistrza ELMS, włoską drużynę wspiera także Iron Lynx.
CZYTAJ TAKŻE > Żelazny Ryś i Żelazne Damy z Protonem i Porsche w 2023 roku?
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)