Matthias Hossann: „Postrzegam 9X8 jako ostateczny wyraz tego, czym powinien być Peugeot”

Po ożywieniu produkcji Peugeotów Francuzowi powierzono prestiżową misję zaprojektowania maszyny, która miała oznaczać powrót Lwa do 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Wyzwanie równie wymagające, co stymulujące, którego zarys nam wyjaśnił.

opublikowany 29/01/2023 à 13:30

Gautier uspokaja

1 Zobacz komentarze)

Matthias Hossann: „Postrzegam 9X8 jako ostateczny wyraz tego, czym powinien być Peugeot”

Matthias Hossann – dyrektor ds. projektowania Peugeota

Kiedy interweniowałeś w projekt Peugeota 9X8 ?

Współpracowaliśmy od momentu ogłoszenia programu (koniec 2020 r. Uwaga redaktora) z zespołami Peugeot sport. Zwykle zespoły projektowe są w niewielkim stopniu lub wcale zaangażowane w tego typu projekty, ponieważ głównym celem samochodu wyczynowego są dobre osiągi. Co ciekawe w tym nowym regulaminie Hypercar LMH (zobacz analizę techniczną na kolejnych stronach. Przyp. red.) ma umożliwiać dość mocne zintegrowanie kodów powiązanych z DNA marki. Dlatego właśnie zespoły reżysera Oliviera Jansonniego

Gautier uspokaja

Dziennikarz MotoGP, Nascar, Rallye France, Endurance i Classic... Między innymi.

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

1 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

1 Uwagi)

29 o 01:2023

Dopóki samochód będzie dobrze się spisywał i odnosił zwycięstwa, uznamy, że jest piękny!

Aby napisać komentarz