Nico Mueller, nowy szwajcarski scyzoryk Peugeota

Mając zamiar jeździć Audi LMDh, którego projekt był martwy, opuścił niemiecką fałdę, aby wraz z Peugeotem wystartować w WEC. Nowy etap w szwajcarskiej karierze po zdobyciu bramki w 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Wraz z nim Lew w końcu znalazł następcę Kevina Magnussena.

opublikowany 22/09/2022 à 09:00

Walenty GLO

0 Zobacz komentarze)

Nico Mueller, nowy szwajcarski scyzoryk Peugeota

Nico Mueller – kierowca Peugeot Sport © Peugeot

Była to ostatnia pozostałość projektu Audi LMDh, złożona w ofierze na ołtarzu przyszłego przybycia Formuła 1 w 2026 r. Kilka tygodni po odejściu René Rasta z firmy produkującej pierścienie do innego programu LMDh, czyli BMW, Nico Mueller również podjął decyzję o opuszczeniu Ingolstadt. „Podobnie jak René Rast, Nico Mueller miał pierwotnie zostać pilotem naszego projektu LMDh, wyjaśnia Rolf Michl, szef Audi Motorsport. Nico intensywnie przygotowywał się do wyścigów prototypów w kategorii LM P2 (z Vector Sport. Przyp. red.). Oprócz Formuła ENico widzi swoją przyszłość w Le Mans i w proto. W tej chwili nie możemy mu tego zaoferować, dlatego z ciężkim sercem zdecydowaliśmy się pozwolić mu odejść i dać mu szansę na realizację jego marzenia. »

[identyfikator podpisu=”załącznik_45

Walenty GLO

Dziennikarz. Reporter rajdowy (WEC, IMSA, ELMS, ALMS) i czasami F1 lub IndyCar.

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz